Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikromuovien pelko!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.26 21:48:04

Olen 29v ja pelkään mikromuoveja niin että se haittaa elämää. Tiedän että minun sukupolvi kuolee siinä 40-50 iässä syöpiin jotka näistä johtuvat. Köyhä ei voi ostaa kaikkea parasta vaan pakko ostaa välillä muovisia tuotteita :( Mikromuovien välttelykin ahdistaa, kaikki ahdistaa!!!!

Re: Mikromuovien pelko!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.2.26 21:56:53

"Tiedän että minun sukupolvi kuolee siinä 40-50 iässä syöpiin jotka näistä johtuvat."

Mistä sinä tällaista voit tietää?

Jos pelko ja ahdistus on kuvailemallasi tasolla, niin päälääkäri on oikea osoite. Ei ole normaalia pelätä noin jotakin, mille ei mahda mitään.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   10.2.26 21:58:13

Pelkää vaihteeksi vaikka happea. Se nimittäin tekee sinusta selvän ellei muovi ehdi ensin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.26 22:06:20

Muovin kokonaisvaltainen välttely on varmasti kenelle tahansa Suomessa mahdotonta, mutta joitakin pahimpia lähteitä välttelemällä voi vaikuttaa altistukseen.

Itse miellän keinokuituneuleet, -fleecet yms. tekstiilit aika pahoiksi. Vaatepöly on niin pientä hiukkasta, että se menee hengitykseen ja varmaan verenkiertoonkin. Näitä pystyy onneksi köyhäkin vältellä samoin kuin vaikka muovisia leikkuulautoja.

Millä tavoin pelko vaikuttaa aloittajan elämään?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.