Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työkaverimies saa pääni sekaisin

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   8.2.26 19:53:21

Tässä ei ole mitään järkeä. Minulla on toisessa työpisteessä työkaveri, joka on ehkä noin 10 vuotta nuorempi, alemmalla tasolla, nörtti ja täysin tavallisen näköinen. Tapasin hänet kasvotusten reilu vuosi sitten, ja yhtäkkiä olin kuin joku teinityttö ensimmäisen rakkauden perässä. En tietenkään tehnyt mitään, ja tunne meni ohi, koska emme enää olleet samassa projektissa.

Nyt perjantaina alkoi uusi projekti, ja minulla oli hänen kanssaan teams-puhelu. Juteltiin lähinnä projektista ja viikonloppusuunnitelmista. Ja taas on pää sekaisin, viime yönä en saanut edes nukuttua, kun ajattelin häntä koko ajan.

Miten pystyn tekemään koko vuoden hänen kanssaan töitä siten, etten nolaa itseäni täysin?

Re: Työkaverimies saa pääni sekaisin

Lähettäjä: :—) 
Päivämäärä:   8.2.26 20:05:08

Mikä estää ilmaisemasta kiinnostusta?

Päivämäärä:   8.2.26 20:09:24

En tiedä, onko sinkku, ja kyseisessä projektissa olen hänen pomonsa...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.26 20:55:09

Onko sulle miestä, perhettä, oletko lapsensaanti-iässä? Kyllä kulmakarvat monella nousisivat, mutta so? Toisaalta - se voi mennä hetkessä ohi.

Päivämäärä:   8.2.26 21:19:35

Ei ole miestä eikä lapsia. Olen 45 joten aika lailla juna mennyt, vaikkei menopaussista ole tietoakaan.

Onneksi on sentään toisella konttorilla niin ei nähdä kuin teamsissä, paitsi noin 3 kertaa vuodessa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.2.26 21:27:07

Vuoden projekti? Jos olisi ollut lyhyempi, olisin sanonut, että tee muuvisi sen jälkeen (ja nimen omaan olisin kannustanut osoittamaan kiinnostuksesi), mutta vuosi on aika pitkä aika. Hankalaa, jos olet esihenkilönä hänelle...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.26 21:28:17

No esihenkilönä et tee mitään liikkeitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.