Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä puolisosi/eksäsi ei ymmärtänyt tai oppinut?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.2.26 19:10:19

Ihan uteliaisuudedta kyselen.

Re: Mitä puolisosi/eksäsi ei ymmärtänyt tai oppinut?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.2.26 19:18:13

Ettei voi asua osallistumatta asumiskuluihin kun toinen pienituloisempi maksaa asunnosta lainaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.26 19:19:07

Että asioista on pakko keskustella, ja (vähintäänkin omat) tunteet pitää kyetä kohtaamaan.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   8.2.26 19:25:47

Asioista pitää keskustella, asioita on oikeus ottaa puheeksi, rehellisyys ja avoimuus..
Ei ole ok loukata toista vitsin varrella jne.
Hän ei oppinut ylipäätään arvostamaan sitä mitä meillä oli.

Lähettäjä: ueue 
Päivämäärä:   8.2.26 19:25:49

Että hän voisi tehdä kotitöitä pyytämättäkin. Teki kyllä, kun pyysin. Mutta ei tehnyt mitään, jos en pyytänyt.

Esim. pyysin häntä imuroimaan eteisen, ja hän meni imuroimaan eteisen. Sitten laittoi imurin pois, käveli keittiöön, alkoi nostella jalkojaan ja veetuilla minulle, että "Tää keittiön lattia on aivan täynnä murusia, tätä ei oo kukaan imuroinut aikoihin!". Vastasin, että "sinähän olisit voinut imuroida senkin äsken, kun sinulla oli imuri kourassa ja imuroit eteisen". Hän oli aivan hölmistynyt.

Tai kun pyysin viemään roskat, hän vei vain sekajätteen ja sitten veetuili minulle, kun "täällä on joka paikka täynnä roinaa". Vastasin, että "ne on lajiteltuja jätteitä. Niitä samoja joita sinäkin lajittelet sujuvasti. Olisit vienyt nekin samalla kun veit sekajätteen 5 minuuttia sitten". Tuijotti minua aivan hölmistyneenä.

Sama joka ikisen asian kanssa aivan joka kerta. Päiväni murmelina = elämää eksäni kanssa saman katon alla.

Sitä en sitten tiedä, mihin roskapönttöön hän nakkasi sen sekajätteen, kun ei ilmeisesti ollut tajunnut, että roskakatoksessa on monta pönttöä siksi, että eri pönttöihin laitetaan eri lajin jätteitä.

Minä pesin lakanat ja pyyhkeet ja omat vaatteeni. Mies pyykkäsi itse omat vaatteensa. Välillä meni kuulemma pesuaine huuhteluainelootaan eikä pyykit olleet kovin puhtaat. Kuivasi kaikki pyykkinsä kuivausrummussa täydellä teholla tunnin ajan ja nakkasi pyykit yhtenä myttynä koneesta kuivuriin ja valitti, kun pyykit on aina niin ryppyisiä. Jossain vaiheessa sitten sanoin, että ota pyykit koneesta yksitellen, ravista ne suoraksi ja kuivaa kuivurissa vain puoli tuntia. Mikä valaistus, kun pyykit kuivuikin nopeammin, ei menneet nopeasti pilalle ja olleet niin ryppyisiä.

Olemaan kolistelematta ja siten hajottamatta kaikkea. En tajua, miten joku voi eläessään pitää niin hemmetinmoista elämää koko ajan aivan kaikessa. Kaikki piti heitellä ja paiskoa: puinen leikkuulauta pöydälle, kattila hellalle, ovi kiinni, astiat kaappiin, imuroidessakin kolina kävi kun hakkasi sillä kaikkea mahdollista, lattiaakin. Ja vaikka kuinka yritin, niin en ikinä saanut itse samanlaista kolinaa aikaan esim. ovenkahvasta, mitä hän teki joka kerta.

Laittamaan suihkun vettä viileämmälle. Kävi suihkussa jopa monta kertaa päivässä (urheili paljon) ja kävi aina kuumassa suihkussa liottamassa itseään. Ihonsa oli aina punainen ja kuiva ja valitti, kun iho kuivuu. Kun sanoin, että älä keitä itseäsi siellä suihkussa, niin unohti sen siihen mennessä, kun meni suihkuun. Silti valitti minulle, että joutuu säätämään suihkun vettä kuumemmalle kun minä käytän viileämpää vettä...

Harrastamaan seksiä kanssani ilman kovakouraisuuttta, runnomista, repimistä ja väkivaltaa. Voitte ehkä arvailla, miksi meillä oli seksiä niin vähän ja mitä hän sanoi, kun minä vastavuoroisesti n*ssin häntä samalla tavalla. Ja oppiko siltikään, että minua ei tarvitse repiä, raapia ja runnoa.

No, siihen on olemassa muutama syy, miksi erosimme...

Lähettäjä: ir 
Päivämäärä:   8.2.26 19:28:39

Keskustelemaan. Hän vain möläytteli asioita ja sitten leikki kuuromykkää.

Päivämäärä:   8.2.26 19:40:18

Puhumaan ja keskustelemaan muustakin kuin arkipäivän asioista.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   8.2.26 19:57:20

Ei oppinut juomaan kohtuudella, vaikkei ollut alkkis, aina veti oksennuspersekoomat.

Ei osannut päättää haluaako lapsia ja lopulta sai sanottua, et ei sittenkään halua. Onneksi!

Päivämäärä:   8.2.26 20:28:24

Kohtaamaan ja käsittelemään tunteitaan.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   8.2.26 20:45:00

Että minä en ole hänen alamaisensa (armeijan käyneenä rivisotilaana hän oli kuulemma arvossa minua ylempänä)

Ai jaa, lyödäänkö vetoa?

Että hänellä ei ole oikeutta sanella kenen kanssa saan kaveerata ja kenen kanssa en (minulla ei olisi saanut olla miespuolisia kavereita, mutta hänellä sai kyllä olla naispuolisia)

Että säännöt ovat samat molemmille (hänen mielestään miehet saivat käydä vieraissa, naiset eivät. "Miehillä on tarpeensa", oli selitys.

No daa, naisillako ei ole?

Joo ei oltu yhdessä kauaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.