Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisten taksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.26 18:38:08

!- " Espoolainen Pia Somervuo havahtui siihen, ettei hän ollut uskaltanut käyttää taksia kymmeneen vuoteen. Lopulta hän päätti perustaa naisille suunnatun taksipalvelun yhdessä pitkäaikaisten ystäviensä kanssa.

Anneli Tuominen-Halomo

Eilen 5:00
Anneli Tuominen-Halomo
Kuulutko sinäkin niihin naisiin, joka vaikkapa festari- tai konsertti-illan päätteeksi miettii kuumeisesti, uskaltaisiko mennä taksilla kotiin?"

Ja tämä on totta tämän päivän suomessa...Kiitos Berner!

Re: Naisten taksi

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   8.2.26 18:40:58

Silloin kun minä olin nuori niin se oli niin että aina taksilla kotiin, jos ilta venähti.
Turvallisesti kotiin.
Nyt tulen mieluummin jopa yöjunalla kuin että ottaisin taksin. :(

Lähettäjä: Norkko 
Päivämäärä:   8.2.26 18:55:38

Hyvä idea! Jos vielä saisi sen taksijärjestelmän toimimaan niin, että taksin saisi muualtakin kuin lento/rautatieasemalta.

Lähettäjä: uhöu 
Päivämäärä:   8.2.26 19:27:55

En ole kulkenut taksilla yksin aikoihin, aina kahdestaan jonkun kanssa. Mutta jos kulkisin, niin ottaisin autosta ja rekkarista valokuvan niin että näkyy myös auton merkki ja malli ennen kuin taksiin menisin, niin on sitten, mitä kertoa häkeen, jos kuski lähteekin kuskaamaan minua mihin sattuu.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   8.2.26 19:30:42

Saahan sitä valita auton ja kuskin, tolpalta ainakin.

Lähettäjä: Jane 
Päivämäärä:   8.2.26 19:38:32

Vaikea valita kun yhdeksän kymmenestä on huonosti suomea puhuvia ja englantia vielä huonommin. Vaaleatukkaista kuskia hankala löytää.

Lähettäjä: Tipitii 
Päivämäärä:   8.2.26 19:45:43

Tilaan taksin aina tietyltä isolta firmalta. Ei varmasti ole halvin, mutta koskaan ei ole tarvinnut pettyä. Hyvät autot, asialliset kuskit ja palvelu sitä luokkaa, että kuljettaja tulee avaamaan minulle oven. Tosin harvoin tarvitsen taksia öisin, enkä koskaan ole liikkeellä humalassa. Ehkä sekin vaikuttaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.2.26 20:05:10

Ennen tämäkin toimi, kun sai soittaa tutulle ystävälliselle naistaksille suoraan ja sopia kyydin. Sitten jos menin toiseen kaupunkiin niin kysyin tältä tutulta, että tunteeko jonkun naistaksin vaikka Lahdesta ja sain hänen numeron. Jos menin vaikka junalla Helsinkiin niin mukava naistaksi siellä jo odotti ja heitti vaikka satamaan laivalle. Oliko ennen kaikki paremmin, ainakin oli turvallisempaa ajaa taksilla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.2.26 20:13:15

Ne harvat kerrat kun käytän taksia, otan sovellustaksin, Bolt tai Uber. Matkasta jää aina jälki, hinnan tietää ennakkoon. Nolla ongelmaa. Samoin teen ulkomailla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.