Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Exälle källi (kerro mitä olet tehnyt)

Lähettäjä: Kostonhimo 
Päivämäärä:   8.2.26 18:03:01

Kerro millaisen källin olet tehnyt exälle?

Nyt ois mahdollisuus tehdä "pieni jekku" eksälle ilman että siitä jäis kiinni. Ei mitään siis laitonta tai omaisuuden tuhoamista jne...
Mutta ai että, kyllä ois kosto suloista.. niin mieli tekisi. Saisi paskapää sitä mitä ansaitsisi..
Terv. Kyllä olen ihan aikuinen ( ennen kuin joku alkaa teineistä huutelemaan)

Re: Exälle källi (kerro mitä olet tehnyt)

Lähettäjä: mitäihmettä 
Päivämäärä:   8.2.26 18:06:29

Ei ole kyllä tullut koskaan mieleenkään tehdä mitään ihmeen källejä tai toivoa mitään vahinkoja tai kostoa eksilleni. Suosittelen vahvasti, että käsittelet nuo tunteesi nyt jotenkin ihan muuten pois sisältäsi.

Päivämäärä:   8.2.26 18:18:35

Mitäihmettä on ilmeisesti:
"Erosimme hyvinä ystävinä ja olemme edelleen toisillemme tärkeitä". Good for you!

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   8.2.26 18:22:36

En itsekään eronnut iloisissa merkeissä mutta eipä käynyt mielessäkään mikään kosto :D kasva aikuisekI

Lähettäjä: .--- 
Päivämäärä:   8.2.26 18:24:31

"Ei ole kyllä tullut koskaan mieleenkään tehdä mitään ihmeen källejä tai toivoa mitään vahinkoja tai kostoa eksilleni. Suosittelen vahvasti, että käsittelet nuo tunteesi nyt jotenkin ihan muuten pois sisältäsi."

Tämä. Ja olen kuitenkin tullut hakatuksi ja petetyksi. Ei kaikki ala kostonhimoisiksi, vaikka se suhde ei ole päättynytkään yhteisymmärryksessä. Koen olevani se aikuinen (ja nautin siitä) kun en lähde tuollaiselle lapselliselle kostolinjalle. Se ei tuo mielestäni mitään hyvää jos aidon oikeasti miettii. Mielummin jätän vaan tuollaisen ihmisen kaiken huomioni ulkopuolelle, hän ei ansaitse hetkeäkään ylimääräistä mun aikaa. Väkisin toki joutuu käsittelemään asioita, jotta voi itse kasvaa, mutta muuten pyrin jättämään limanuljaskan menneisyyteen. Kyllä se tyyppi edestään löytää mitä taakseen jättää!

Päivämäärä:   8.2.26 18:25:33

No, minä ainakin voin sitten ihan rehellisesti kertoa kyllä tekisi mieli kostaa. Tai ainakin aiheuttaa toiselle harmaita hiuksia.

Minusta ihan inhimillisiä tunteita. En ole siis mitään tehnyt ja luultavasti en teekään..
Kiinnostaisi vaan kuulla mitä muut on tehnyt ja "helpottiko oloa"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.26 18:25:35

Aika surullista että olet joutunut tuohon pisteeseen ja vajonnut noin alas :(

Lähettäjä: hiugi 
Päivämäärä:   8.2.26 18:35:40

Enpä minäkään ole koskaan miettinyt mitään kostoa eksilleni, vaikkei aina olekaan hyvissä väleissä erottu tai nykyäänkään olla väleissä. Enkä kyllä keksi, millaista kostoa edes himoitsisin.

Jos välttämättä haluat jotain kostaa, niin mieti joku asia, mihin se liittyi. Minkä asian haluaisit kostaa hänelle?

Päivämäärä:   8.2.26 18:37:33

Tää on sellainen tunnevammainen suhteesta suhteeseen hyppijä. Sais pienellä jutulla sekoitettua pakkaa siellä päässä. Ois niin oikein hänelle

Päivämäärä:   8.2.26 18:38:50

Ja kyllä, muuten olen ignoorannut hänet täysin ja on kuin ilmaa minulle. ja se tässä just oisikin niin herkullista kun tämä ei kiertäisi takaisin minuun...

Lähettäjä: silla 
Päivämäärä:   8.2.26 18:41:01

Lähettäjä: Kostonhimo
Päivämäärä: 8.2.26 18:37:33

Tää on sellainen tunnevammainen suhteesta suhteeseen hyppijä. Sais pienellä jutulla sekoitettua pakkaa siellä päässä. Ois niin oikein hänelle

Apua hei ei, tuollainen ei ole ihan tervettä ajattelua nyt sinulta. Tunteiden käsittelyn opettelun paikka nyt, nimenomaan siis sinulle. Kosto ei ole nyt yhtään millään tavalla tuossa hyödyksi tai oikea tapa menetellä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   8.2.26 18:41:24

Ja aloittaja kuvittelee että saisi jollain källillä tai "pienellä jutulla" jotain toimintaa sen exän päähän? Sori, mutta kuvittelet itsestäsi liikoja.

Ja kyllä, nuo kostohommat on aina lapsellisia eikä aikuisten hommia.

Lähettäjä: Jjjjjj 
Päivämäärä:   8.2.26 18:42:24

Osta avaimia, jotka ei käy mihinkään ja sellaisia halpoja värilätkiä avaintenperiks... Kirjota niihin eksän nro ja heitteli ympäri maata..

Päivämäärä:   8.2.26 18:44:16

Siis en minä häntä takaisin halua!!
Mutta saisin tällä pienellä "jekulla" hänen uuden suhteen vähän sekaisin ja aiheuttaisin heille ongelmia.
Eli saisi vain sitä mitä käytöksellään ansaitsisi

Lähettäjä: Amen 
Päivämäärä:   8.2.26 18:44:54

”Ja kyllä, nuo kostohommat on aina lapsellisia eikä aikuisten hommia.”

Tämä juuri.

Päivämäärä:   8.2.26 18:46:31

Jjjjjjj - I like your thinking..

Johonking Gay sivustolle yhteystiedot .. ahhah haa ( tämä ei siis alkuperäinen idea)

Lähettäjä: jekku 
Päivämäärä:   8.2.26 18:47:38

Naistenalusvaatteet hengariin ja koko komeus nippusiteellä kiinni auton vetokoukkuun. Jos ei ole vetokoukkua, niin saisiko jotenkin muutoin autoon kiinni, niin että näkyisi :D

Voi sitä häpeän määrää, kun tajuaisi monien kanssa-autoilijoiden ja muiden nähneen koko komeuden, mikäli ei ole huomannut koko hienoutta liikkeelle lähtiessä :D

Olen kerran yhdelle miehelle näin tehnyt ja ai että sitä naurun määrä itselläni. Ja mies olisi halunnut vajota syvimpään maanrakoon mitä olisi löytynyt.
Suuttui tuosta tempauksestani, mutta näin vuosia ja vuosia jälkeenpäin tämä temppu oli kyseiselle ihmiselle täysin oikein.

Lähettäjä: Pipo 
Päivämäärä:   8.2.26 18:48:34

Haepa ap apua itsellesi, pääsi on kyllä todella sekaisin.

Päivämäärä:   8.2.26 18:50:22

Katkarapuja verhotankoon

Päivämäärä:   8.2.26 18:52:25

Kun siinä yleensä käy niin että kosto käy lopulta omaan nilkkaan. Ja usko pois, se ei paranna oloa että saa satutettua toista. Jotenkin se kiertää takaisin itseen ja tekee olosta vielä pahemman.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   8.2.26 19:06:06

Ja mitä todennäköisimmin se exä arvaisi heti että kuka tämän jekun on aiheuttanut. Eli ap nolaisi itseään vain lisää.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   8.2.26 19:20:41

No jos sillä on uusi niin tietysti panet sitä ja käräytät uudelle misukalle.

Katkaravut verhotangoissa myös pop

Lähettäjä: Kuku 
Päivämäärä:   8.2.26 19:35:27

Aloittaja älä nolaa itseäsi nimillään kostolla. Teet sellaisella ihan pelkästään sinut itsesi naurunalaiseksi. Lapsellista ja kertoo vain mielenterveytesi heikosta kunnosta

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.2.26 19:37:32

"Siis en minä häntä takaisin halua!!
Mutta saisin tällä pienellä "jekulla" hänen uuden suhteen vähän sekaisin ja aiheuttaisin heille ongelmia.
Eli saisi vain sitä mitä käytöksellään ansaitsisi"

Kasva aikuiseksi ja pääse yli. Todella noloa tuollainen.

Lähettäjä: Mimu 
Päivämäärä:   8.2.26 19:43:30

No meillä kävi niin, että 42-vuotias puolisoni jätti minut 19-vuotiaan tytön takia. Tuo tyttö pääsi Tokmannille kesätöihin. Soitin prepaid-numerosta hänen työpaikalleen, että hän on tarjonnut mulle sieltä varastettua tupakkakartonkia ja hän käyttää huumeita. Tyttö sai potkut.

Vuosia myöhemmin, olivat exäni kanssa jo eronneet, soitin hänen työpaikalleen, mikä luki hänen fb-profiilissaan. Kerroin, että hän varastelee ja käyttää huumeita, kysykää vaikka paikkakunnan x Tokmannilta XD

Päivämäärä:   8.2.26 19:45:47

Ai vitsi, kaikki yli-ihmiset täällä naurattaa.
Ei tämä kostonhimo ole noloa, niin kuin aiemmin sanoin, erittäin inhimillistä.

Tämä källi ois oikeasti tasoa "skumppapullo syntymäpäivänä". Joten vaikka arvaisi että on minulta, niin so what. Olisipa nyt pikkumaista hermostua synttärionnitteluista raakkalle :)

Eli oikeasti tosi harmiton..kohde vaan tietäisi täysin mihin osuu

Päivämäärä:   8.2.26 19:46:36

Mimu, sellainen satu sieltä sitten.

Päivämäärä:   8.2.26 19:47:54

Totta se vaan on!

Päivämäärä:   8.2.26 19:48:05

Eli niin kuin sanoin, ei todellakaan sellainen "kosto" mitä kuvittelette.
Eikä tarvisi mennä 100km lähemmäs ihmistä,ä. Tilaisi vaan tämän ihanan lahjan hänelle kotiin

Päivämäärä:   8.2.26 19:50:10

Pöllin myös laskuja exän ja tyttösen postilaatikosta, että saivat maksumuistutuksia yms. Sain laskusta selville tyttösen hetun. Lähetin sen exälle ja hän oli ihan raivpissaan. Tilailin tyttöselle kaikenlaista XD

Lähettäjä: Vaikka 
Päivämäärä:   8.2.26 19:52:46

Tilaa jotain potenssinparannus tablettia...

Päivämäärä:   8.2.26 19:55:45

Mimu, mee satuines muualle.

Päivämäärä:   8.2.26 19:59:41

Lähetin tytölle vuosien päästä kauniin joulukortin, missä luki etten koskaan unohda sinua ja että ajattelen usein lapsiasi. Hänellä oli tuohon aikaan jo pari lasta. Osoitteen sain taas fb:n kautta urkkimalla.

Exälleni en halunnut kostoa muuta kuin hän kun jätti minut, jätti myös koiransa minun luokseni. Vein koiran seuraavana päivänä lopetettavaksi.

Lähettäjä: Soon to be ex 
Päivämäärä:   8.2.26 20:00:13

Tapahtuma-aikaan oli vielä nyksä, mutta eroa harkitsin (monestakin syystä) ja tämän jälkeen erottiin.

Minulla oli nelivetomaasturi (traikun vetoa varten), miehellä matala ns. urheiluauto, jolla pääsi ajamaan lähinnä asfaltilla. Miehellä harratus, joka vaati huonoilla teillä ajamista ja silloin lainasi minun autoani. Usein kuitenkin unohti tai ”unohti” kertoa, että tarvitsee minun autoani (sain ajaa hänen autoaan, jos hän käytti minun autoani). Pari kertaa meni valmennus toisella tallilla sivu suun, kun valmennuspäivän aamuna autoni olikin lähtenyt miehen matkaan ennen kuin olin herännyt. Olin useasti sanonut, että lainaan kyllä autoani, kunhan tiedän lainaustarpeesta etukäteen etten sovi samalle ajankohtaa mitään, jonne pitäisi mennä traikulla. Mies ei tätä pyyntöä jaksanut muistaa.

Satuin perjantaina kaupassa nähdä miehen kaverin vaimon ja hän alkoi puhua miesten viikonlopun harrastusreissusta. Minulle mies oli unohtanut asiasta mainita ja arvasin, että autoni katoaisi taas aamulla ennen kuin herään.

Sain yhden tallikaverin mukaan källiin: autoni vietiin tallikaverin vanhempien lukittavaan autotalliin ja ajoin kotiin tallikaverin teinin koppimönkijällä. Asuttiin rivarissa, autokatokset eivät näkyneet meidän asuntoon eikä mies enää illalla käynyt ulkona, joten ei huomannut ”uutta” autoani. Aamulla mies herätti minut kiukkuisena. Kyseli autoni perään ja sanoin, että lainasin sitä kaverille, kun kaveri tarvitsi vetoautoa. Mies oli kiukkuinen ja käski hakea auton takaisin. Sanoin, ettei auto ole paikkakunnalla, tulee maanantai-iltana. Mies alkoi haukkua minua ja kysyi, että millä luulen hänen menevän harrastukseensa, kun autoa ei ole. Kysyin, että koska hän on kertonut minulle tarvitsevansa autoa juuri sinä viikonloppuna. Siihen ei vastannut mitään.

En tiedä, kuuliko myöhemmin kaveriltaan, että kaverin vaimo oli kaupassa kertonut minulle reissusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.