|
Lähettäjä: Minea
Päivämäärä: 8.2.26 17:02:00
Sori vähän huonosta otsikosta, en jaksanut sitä oikein ajatuksessa miettiä :)
No mutta asia niin, että olen vuosia syönyt joka työpäivä lounaan työpaikkani läheisyydessä olevassa ravintolassa. Moni muukin syö töistäni tuolla, oikeastaan muita vaihtoehtoja ei lähellä olekaan, ellei sitten ole eväslinjalla. Nyt olen muutaman kuukauden ollut pääosin eväillä, ja painonhallintani on ollut tosi paljon helpompaa, jopa kolmisen kiloa on lähtenyt kuin itsestään. Muuta muutoksia ei ole nyt ollut ruokavaliossa, liikunnassa tai muussakaan.
Tuolla ravintolassa on pääosin hyvänmakuiset ruuat, on monta vaihtoehtoa, yleensä 4-5. Terveellisyys vaihtelee, tyyliltään kuitenki enemmän perus kotiruokapaikka. Mulla ongelmana ollut, että syön siellä monesti ihan liikaa. Jotenkin melkein hävettääkin, että tulee ämpättyä siellä. Onneksi tästä oli muutama kuukausi sitten Hesarissakin juttu, että en sentäs ole ainoa.
Onko kohtalontovereita? Miten olette ratkaisseet asian? Itse nyt toistaiseksi pääosin eväillä, mikä ihan ok mulle muutenkin. Kerran-pari viikossa käyn edelleen tuolla ravintolassa ja silloin oikeasti yritän pitää annoskoon hanskassa. Ja joo, tiedän että se olen täsmälleen minä, joka sen lautasen kasaa :)
|