|
Lähettäjä: A
Päivämäärä: 8.2.26 12:36:16
Joskus sitä miettii, onko miehet oikeasti näin kovin yksinkertaisia. Ei varmasti kaikki, mutta kylläpä näitä reppanoitakin joukosta löytyy.
Olen sinkku ja eilen illalla yksi tuttu alkoi laittaa viestiä. Kyseli alkuun kuulumisia ja ystävällisesti vastasin. Hetki siinä juteltiin niitä näitä ja mies kertoi huonosta avioliitostaan ja nainen pettää jne. No toivottelin tsemppiä ja että asiat kyllä ratkeaa. Sen jälkeen tältä tulikin hieno viesti. Kysyi, voisinko minä lähteä hänen kanssaan joskus viinille, jotta hän saisi edes syyn erota.
Luin tota viestiä illalla ihan suu auki :D Korvat alkoi sauhuta ja kirjoitin pitkän monologin missä toivoin miehen katsovan peiliin ja miettivän sanojaan. Eron saa kyllä ilman pettämistäkin ja mielestäni viesti oli minuakin kohtaan täysin asiaton. Mies pahoitteli ”huonoa sananmuotoilua” ja toivoi kuitenkin että voisimme käydä edes kahvilla. Totesin että minä käyn nyt nukkumaan ja toivon ettei hän laita enää mitään viestiä.
Oikeasti, onko miehet näin idiootteja??
Tuli taas olo että luojan lykky olen sinkku ja saan viettää ihanaa aikaa vain itseni kanssa, täytyy noita deittailuita miettiä joskus paremmalla ajalla :D
|