Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuttava pyysi pettämään :D

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.2.26 12:36:16

Joskus sitä miettii, onko miehet oikeasti näin kovin yksinkertaisia. Ei varmasti kaikki, mutta kylläpä näitä reppanoitakin joukosta löytyy.

Olen sinkku ja eilen illalla yksi tuttu alkoi laittaa viestiä. Kyseli alkuun kuulumisia ja ystävällisesti vastasin. Hetki siinä juteltiin niitä näitä ja mies kertoi huonosta avioliitostaan ja nainen pettää jne. No toivottelin tsemppiä ja että asiat kyllä ratkeaa. Sen jälkeen tältä tulikin hieno viesti. Kysyi, voisinko minä lähteä hänen kanssaan joskus viinille, jotta hän saisi edes syyn erota.

Luin tota viestiä illalla ihan suu auki :D Korvat alkoi sauhuta ja kirjoitin pitkän monologin missä toivoin miehen katsovan peiliin ja miettivän sanojaan. Eron saa kyllä ilman pettämistäkin ja mielestäni viesti oli minuakin kohtaan täysin asiaton. Mies pahoitteli ”huonoa sananmuotoilua” ja toivoi kuitenkin että voisimme käydä edes kahvilla. Totesin että minä käyn nyt nukkumaan ja toivon ettei hän laita enää mitään viestiä.
Oikeasti, onko miehet näin idiootteja??

Tuli taas olo että luojan lykky olen sinkku ja saan viettää ihanaa aikaa vain itseni kanssa, täytyy noita deittailuita miettiä joskus paremmalla ajalla :D

Re: Tuttava pyysi pettämään :D

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   8.2.26 13:00:39

Huh huh... Hyvä että pysyit lujana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.26 13:03:34

"voisinko minä lähteä hänen kanssaan joskus viinille, jotta hän saisi edes syyn erota."

Tämä on kyllä aina ihan uskomaton ajatushimmeli.

Ja sitten vielä kun on jo valitellut, että toinen osapuoli pettää jo? Ja silti pitäisi hyväntekeväisyytenä käydä varatun kanssa pelehtimässä että hän saisi aikaiseksi erota? Oliko tämän tarkoitus jotenkin olla pehmittelyä vai mitä ihmettä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.26 13:11:39

No juu eikö siinä ole jo syytä erota jos puoliso käynyt vieraissa.... Lol

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   8.2.26 13:14:05

Viinille?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.2.26 13:15:57

Osa miehistä on juuri noin typeriä. Melko varmasti ei edes hänen suhteessaan ole mitään vikaa, kunhan kokeili kepillä jäätä säälipillun toivossa.

Päivämäärä:   8.2.26 13:20:28

Jep, kaikki kliseet heitetty kasaan jos vaikka säälistä itten sais :D

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   8.2.26 13:20:46

Tai sitten mies ei vaan osaa olla yksin joten olettaa että hyppää kanssasi suhteen suoraa erosta. Näitäkin on nähty.

Päivämäärä:   8.2.26 13:25:56

"Melko varmasti ei edes hänen suhteessaan ole mitään vikaa, kunhan kokeili kepillä jäätä säälipillun toivossa."
Tämä.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   8.2.26 13:27:04

Eikö miehillä yleensä ole tapana erota vasta siinä vaiheessa, kun on uusi valmiina odottamassa. Tällä miehellä ei ole nyt "syytä" erota, kun pitäsi löytää ensin se uusi, vaikka aloittajasta. Kyllähän se pettäväkin vaimo voi olla miehen mielestä parempi kuin yksin, jos se kuitenkin laittaa ruokaa, siivoaa ja pesee pyykit. Hah.

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   8.2.26 13:40:29

Minustakin tuo kuulostaa enempi siltä, että mies on (enemmän tai vähemmän tosissaan) kiinnostunut aloittajasta ja haluaisi alkaa treffailemaan tätä unohtaakseen nykyisensä. Laastariako hakee vai onko ihan tosissaan kiinnostunut, ken tietää.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   8.2.26 13:53:18

Todennäköisesti tämän miehen suuri ajatus oli se, että menette viinille ja joku näkee ja kertoo sille vaimolle ja sitten se vaimo jättää.

Tunnen yhden miehen joka toki petti vaimoaan josta halusi eroon mutta ei eroa ottanut. Vaimo oli sitten löytänyt miehen puhelimesta viestejä jotka paljasti pettämisen ja raivoissaan otti eron ja mies oli hyvin tyytyväinen.

En oikein ymmärrä tätä logiikkaa, miksi ei voi itse vaan ottaa eroa jos ei elämä ole hyvää?

Päivämäärä:   8.2.26 13:55:36

Koska eroaminen on työlästä ja epämukavaa, ei miehet sitä halua tehdä. Nainen saa olla se, joka tekee ne ikävät asiat.

Päivämäärä:   8.2.26 13:56:21

Joidenkin mielestä eroaminen on se suurin paha, joten on paljon kivempaa pakottaa se toinen osapuoli olemaan suhteessa se "pahis" eli sanomaan sen eroamisen ääneen.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   8.2.26 13:57:32

Tiedän niin paljon pariskuntia, joiden olisi pitänyt erota jo vuosia sitten. Luulen myös että yksinäisyydenpelko on se suurin tekijä, miksei eroa oteta.
Mut joo tollaset miehet vaan suoraan kiertoon, on kyllä noloa laittaa tuollaisia viestejä. Ja jos kerta nainen pettää? niin kaipa sen eron voi jo sillä ottaa. Tai sitten haluaa itse kokea pettämisen ja sen tuomat tunteet suhteeseen.

Päivämäärä:   8.2.26 13:59:01

Olisit laittanut vaimolle viestin niin olisi mies saanut sen syyn eroon...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.