Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jalat haisee

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   8.2.26 08:15:13

Mitä teen, jalat ovat yhtäkkiä ruvenneet haisemaan? Kerran päivässä käyn suihkussa ja nykyisin oikein juuriaan jalat mutta silti haju iskee kesken työpäivän.

Re: Jalat haisee

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   8.2.26 08:48:55

Minkälaiset sukat ja kengät sulla on? Mulla ainakin huonosta materiaalista tehdyissä sukissa jalat hikoaa ja haisee. Sama kenkien kanssa.

Lähettäjä: Kantri 
Päivämäärä:   8.2.26 11:07:40

Laita jalkoihin dödöä suihkun jälkeen. Ihan siitä roll-onista suoraan ja hierot jaloilla toisiinsa.

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   8.2.26 11:18:32

Onko sulla töissä aina samat kengät jalassa? Jos itse kengät ovat likaantuneet/kastuneet/hikoontuneet ja alkavat haista kesken työpäivän, niin kengät vaihtoon. Itse en ole saanut koskaan raikastettua kerran haisemaan alkaneita kenkiä.

Sen jälkeen vielä sukkien tsekkaus, tästä voi olla montaa mieltä, mutta omalla kohdalla auttoi vaan kaikkien sukkien vaihtaminen teknisiin sukkiin, missä ei ole piiruakaan mitään puuvillaa. Ja luonnollisesti jalkojen pesu päivittäin ja sukkien vaihto aina puhtaisiin.

Toiset toki vannoo puuvillan nimeen, mutta minun haisulijalkoja puuvillasukat vaan pahensi. Aikaisemmin siis haju oli niin paha, että se haisi omaan nenään tosi pahasti, voin kuvitella että vieraiden nenään vielä pahemmin. Nykyään oikeilla sukkavalinnoilla ei ole kengät ja jalat enää lemunneet.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   10.2.26 14:29:55

Saattaa kuulostaa oudolta mutta minulla auttoi paksut oikeasta villasta neulotut sukat.

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   10.2.26 15:05:28

Sun kengät haisee...

Lähettäjä: odor 
Päivämäärä:   10.2.26 15:47:57

Vocca Pahanhajuiseen jalkahikeen, etikkakylvyt, sukat ja jalkineet erikoishuomion kohteeksi. Jotain tuoksuvaa muhii jalan ihohuokosissa. Ping pong ilmiönä poimppii jalkojen sukkien ja jalkineiden välillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.