Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksilelujen käyttö

Lähettäjä: Patukka 
Päivämäärä:   8.2.26 08:29:19

Käytättekö samoja leluja monen ihmisen kanssa, esim. eron jälkeen edellisen tyttöystävän hieromasauvaa uuden kumppanin kanssa?

Re: Seksilelujen käyttö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.26 09:23:37

Taitaa yleisempää olla että naisen omistamaa sauvaa käyttää useampi mies samaan naiseen kun toisin päin että että miehellä olisi joku sauva kotona jota työnnellään joka rouvaan.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.2.26 09:29:29

Luulen että naisilla on ne omat sauvansa. En mä ainakaan halua mitä tahansa toisten seksileluja käyttää, vaan sitä omaa hyväksi havaittua. Ja vaikka miehellä ois laatikossa just se oma suosikkimalli, niin en silti käyttäisi koska en tiedä onko se hygieeninen ja puhdistettu asianmukaisesti.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   8.2.26 09:44:16

Luulen kyllä että ovat sen verran henkilökohtaisia, että kulkevat naisen mukana uuteen kotiin.

Päivämäärä:   8.2.26 10:39:55

Nimenomaan henkilökohtaisia. Jos joltain exältä joku jäis, niin heittäisin roskiin eikä tulis mieleenkään tarjota uudelle kumppanille.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.2.26 11:00:29

Jos joku jotain entisen tyttiksen lelua tarjois käyttöön, ois kyllä aika red flag. Ei kai kukaan niin tyhmä oo et tulis ees mieleen.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.2.26 11:00:38

Ei oo mitään leluja enkä mitään miehen lelua suostuisi käyttää edes.

Päivämäärä:   8.2.26 11:15:44

No mun nykynen tarjosi selvästi käytettyjä käsirautoja suhteen alussa, on semmosta nahkaa jossa venymisen jälki näkyy mutta ei näyttänyt liian käytetyltä. Toki selvästi ollut miehen idea edellisessä suhteessa kun häneltä ne löytyi eikä koskaan ole asunut muiden naisten kanssa paitsi minun. Itselle oli ok vaikka aluksi vähän tuntui oudolta. Kaikki muut nykyiset lelut on tullut ihan meidän kesken ja esim vibraattorit on mun valitsimia, joten jos erottaisiin niin ne tulisi kyllä varmasti mun mukana uuteen kotiin. Mutta jotain sisälle menevää en todellakaan ottaisi jos tarjottaisiin, jo ihan hygienia syistä.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   8.2.26 11:24:28

Mulla on omat sauvat, olen nainen. Eikä niitä ole käytetty kuin minuun. Toki toinen on ollut joskus mukana. Joten kyllä käytän.
Kerran yksi deitti otti esiin vibran jonka hankkinut exälleen. Kohteliaasti kieltäydyin.
Joku piiska on ollu mulla ns. monilla käytössä. Omani sekin.
Yksityisyys on näissä sama kun muutenkin seksijutuissa, kunnioita toista ja jätä ne yhteiset verneet pois. Latistaa tunnelman jos otetaan jotain käytettyjä köysiä ja käsirautoja esiin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.2.26 12:41:04

Hyi kuka haluaa käyttää yleisessä käytössä olevaa sauvaa ? Yhtä henkilökohtainen kuin hammasharja.

Päivämäärä:   8.2.26 13:05:23

Naisen käytössä olevat/naiseen käytettävät lelut ovat yleensä hänen omaa henkilökohtaista omaisuuttaan. Outo ajatus, että joku mies pitäisi dildokokoelmaa vaihtuvia naisia varten.

Yhtä outo ajatus olisi, että nainen jemmaisi jotain fleshlightia yöpöydän laatikossa käyttääkseen sitä useamman miehen kanssa.

Lähettäjä: eie 
Päivämäärä:   8.2.26 16:03:00

Minä en ainakaan haluaisi, että kukaan minuun tunkisi toisella käytettävää vibraattoria. Mielestäni ne on henkilökohtaisia, kuten hammasharja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.26 16:07:34

Uudet lelut jos kumppani vaihtuu. Ihan perusjuttu.

Päivämäärä:   8.2.26 16:20:51

Kelle tälläinen kysymys edes tulee mieleen? Ei tietenkään.

Päivämäärä:   8.2.26 16:52:37

Tyyppi jota...ööö...deittailen (deittailin?) kaivoi esiin penisrenkaan (sellanen hierova juttu) ja sauvan joita oli käyttänyt exänsä kanssa ja jäädyin ihan täysin ja nyt mietin että olenko totaalisen tiukkapipo kun en halua niiden kanssa häärätä!

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   8.2.26 17:11:49

Olen nainen enkä ikinä suostuisi, että minuun käytetään mitään toisten vibroja. Jotkut käsiraudat ymmärrän, mutta kyllä nuo sauvat ym. on tosiaan samaa sarjaa kuin hammasharjat kuten täällä joku jo sanoikin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.26 18:00:08

Ne on henkilökohtaisia, eli omia voi itsellään käyttää tietenkin uuden kumppanin kanssa. Mutta jos olis yhteisiä, joita ei kumpikaan itse tarvitse, menee roskiin. Minusta dildoissakin on joku suositeltu käyttöaika, riippuen vähän materiaalista :D

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   8.2.26 18:05:50

Juu henkilökohtaisia ovat minunkin mielestäni.
Mitä ajattelet ihmisestä jolla on valtavasti seksileluja?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.2.26 09:35:16

Kuu, onhan se hieman...noloa?

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   2.3.26 09:56:45

Kuu,mitä tuo "valtavasti" tarkoittaa? Noitahan jotkut ostaa,kokeilee ja käyttää hetken ja se siitä..unohtuu kaappiin. Vuoden päästä ostetaan uus ja pikkuhiljaa noita kertyy. Itsellä taitaa olla 8 jonkulaista lelua,onko se paljon?

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   2.3.26 12:26:59

No yök!

Ei todellakaan mitään sisään työnnnettäviä juttuja joita on käytetty jonkun toisen kanssa! Oli ne asiallisesti puhdistettuja tai ei, jo pelkkä ajatuskin yököttää! En itse käyttäisi eksän kanssa käytettyjä dildoja tai suupalloja tms. uuden kumppanin kanssa enkä myöskään suostuisi itse ottamaan sisääni mitään mitä on käytetty jollain toisella. Käsiraudat sun muut ulkoisesti käytettävät lelut olisivat vielä ok, myös penisrenkaat, mutta mikä tahansa lelu joka menee sisään millä tahansa tavalla on ehdoton ei, molempiin suuntiin!

Lähettäjä: Molla 
Päivämäärä:   2.3.26 14:23:58

Omat lelut on omia ja kulkevat mukana. Joskus nuorempana yhdelle exälle jäi erossa lelut, hän oli pakannut valmiiksi mun kamat luotaan ja lykkäsi pussin käteen, en tiedä heittikö mäkeen vai pitikö muistona vibrat yms, en kysellyt perään :D

En käyttäisi käytettyjä leluja, pl. ehkä käsiraudat tms.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.3.26 12:39:22

Luulisin että jokainen hankkii omansa. Tosin eihän sil ole väliä jos väline on pesty?

Lähettäjä: t,t 
Päivämäärä:   9.3.26 12:46:08

En. Hyi.

En laittaisi minuun leluja, joita on käytetty muilla enkä haluaisi, että minussa käytettyjä leluja käytettäisiin kenessäkään toisessa.

Seksilelut ovat kuin hammasharja, eli henkilökohtaisia.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   10.3.26 23:29:42

Aika harva meistä saa oikeaa, ehtaa, käyttämätöntä tavaraa, joten
kai sitä voisi käyttää myös käytettyä, pestyä, puhdasta lelua.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   11.3.26 09:12:31

Harva saa oikeaa? Tää on HT-net ja eiköhän täällä ole aika paljon niitä "jokamiehen unelma"-naisia?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   11.3.26 10:02:22

Mun mielipide ehkä eroaa muista. Onhan se peniskin käynyt muiden sisällä. Kuhan on pesty huolella ja käyttää esim. kortsua päällä, niin ei mua haittaa.

Itsellä on kyllä läjä erilaisia leluja, mutta joskus jollain miehelläkin ollut jotain.

Lähettäjä: Miettinyt usein. 
Päivämäärä:   11.3.26 14:59:33

Kuinka moni käyttää pelkkiä leluja eikä ole ollut koskaan sukupuolisuhteessa ihmisen kanssa. Naisen tai miehen.

Lähettäjä: sinkku_t 
Päivämäärä:   11.3.26 15:17:47

Miettinyt usein. , mun kokemus on että ei kovin moni joka EI oo harrastanu seksiä hommaisi leluja, tietysti niitäkin on...

Muutenkin luulen (tää menee tosi mutulla) että naisille on jotenkin siistiä jos omistaa ja käyttää sauvaa ja miehille vähän häpeällistä. Varsinkin jos puhutaan vähän nuoremmista eli esim 20-25v naisista/miehistä. Kuka parikymppinen kundi sanoo et omistaa tekopilden jota käyttelee?? Naisille taas siistiä kun on joku sauva. Sit taas +40v niin ei kai tuolla ole isommin väliä ja olisko siellä miehissä yleisempääkin toi? Mut ennenkuin kovin dumataan kommenttini niin menen vahvasti mutulla ja sen perusteella miten kaveripiirissä homma menee tai kuvittelen menevän.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.3.26 15:32:43

"Taitaa yleisempää olla että naisen omistamaa sauvaa käyttää useampi mies samaan naiseen kun toisin päin että että miehellä olisi joku sauva kotona jota työnnellään joka rouvaan."

Mutta ajatelkaas, sitä samaa miehessä kiinni olevaa luomusauvaa kyllä työnnellään joka rouvaan, usein myös muutamaan muuhun siinä sivussa :D

Päivämäärä:   11.3.26 17:20:01

Ja sen rouvan pikku kylvövakoa käy kyntämässä ja siementämässä vaikka kuinka monta kyntäjää, välillä on siemenet sekasin.

Lähettäjä: sinkku_t 
Päivämäärä:   11.3.26 18:28:04

Haha,luomut kyllä käy useammassa vaossa! Näin voisin sanoa.

Päivämäärä:   30.3.26 08:36:31

uppe

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.