Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka vahtii puolison lasta?

Lähettäjä: Kylli 
Päivämäärä:   7.2.26 23:52:16

Tilanne että olet aviossa miehen kanssa. Mies reissutöissä ja miehen lapsi olisi sillä viikolla meillä. Sanoin että en ala vahtimaan jos mies ei ole itse kotona. Lisäksi vielä että lapsen äiti ei pidä minusta. Jos olisikin tilanne niin, että lapsen äiti olisi väleissä niin tilanne olisi ok mielestäni että lapsi on meillä vaikkei mies ole.

Onko siis ok jos olen asiasta sitä mieltä että lapsi ei ole meillä jos ei ole mieskään?

Re: Kuka vahtii puolison lasta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.2.26 23:54:25

On.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.26 23:54:50

Lapsi saa olla teillä, mies hommaa lapsenvahdin omalla viikollaan, tietysti.

Itse en olisi suhteessa, jossa lapset eivät olisi yhteisiä edes leikisti

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   8.2.26 00:16:29

No jos ei tilanne ole niin, että mies on aina reissutöissä lapsen ollessa, niin tietysti pitäisin huolta! Toki riippuu nyt vähän lapsen iästäkin... Joku 1v on vähän eri kuin koululainen...
Mutta ihan näin uusperhe-elämää kahteen kertaan eläneenä (exällä oli lapsia tavatessamme ja erottuamme myös uudella miehelläni oli lapsi minun ja exän yhteisten lasten lisäksi) niin tottakai se vanhempi joka kotona on, pitää huolta koko porukasta!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   8.2.26 00:32:26

Lapsi on teillä viettääkseen aikaa isänsä kanssa, ei siksi että äiti saisi lapsivapaan viikon. Ei ole mitään järkeä, että hoidat lasta, kun hänen vanhempansa eivät saa järjestettyä lapsen hoitoa kahden aikuisen voimin.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   8.2.26 00:33:34

Toki lapsen oma mielipide vaikuttaa. Jos lapsi on mieluummin sinun kanssasi kun äitinsä, ja ilmaisee sen selvästi, saattaisin harkita.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   8.2.26 01:03:08

Todellakin on ok. Miehen ongelma ja homma järjestää asia.

Lähettäjä: kjb 
Päivämäärä:   8.2.26 01:03:29

Isä järjestää työnsä niin että pystyy omalla viikollaan hoitamaan lapsensa. Isää sillä lapsella on oikeus nähdä eikä isän uutta vaimoa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.