|
Lähettäjä: juu
Päivämäärä: 7.2.26 14:44:17
Muistan kyllä ja erittäin suurella lämmöllä.
Olin noin 20 kun törmäsin todella komeaan nuoreen mieheen joka oli hyvin kohtelias ja fiksukin. Itse olen nuoresta saakka ollut ulkonäöllisesti itsetunnoton joten totesin heti että ei mitään saumaa. Mutta tämä mies kiinnostuikin musta ja onnistui sulattamaan jään. Toisille treffeillä päädyttiin petiin ja oli niin kuumaa menoa. Ei mitään ihmeellisyyksiä, vain erittäin intensiivistä ja jollain tavalla äärettömän herkkää. Se herkkyys on varmastikin se juttu miksi tämä on jäänyt ikiajoiksi mieleen. Juttu jatkui jonkin aikaa ja aina seksi oli erittäin hyvää, tuo eka kerta oli vain sellainen mitä muistelen kuolinvuoteellanikin. Se, kun tuntuu että tajunta poistuu, erittäin euforinen olotila.
Tämä nuori mies osoittautui rikolliseksi. Oli jo yläkouluikäisestä konnaillut ja sitä jatkanut hiljalleen vakavampaan suuntaan. Meidän lyhyen romanssin jälkeen siirtyi omaisuusrikoksista huumemaailmaan ja jonkun tapon yrittämisestäkin istui. Oli jollain tavalla sydäntä särkevää nähdä se "mun" herkkä ja hellä mies vankilakierteessä ja jossain huumeliigassa tuomittuna.
Mietin häntä vieläkin aina joskus vaikka aikaa on kulunut paljon ja mulla on hyvä elämä.
|