Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmisen olemassaolo ärsyttää vaikken ole nähnyt

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.2.26 22:30:14

Jos ajattelenkin erästä vanhaa kaveriani, minua alkaa ärsyttää hän ihan vietävästi. Kaikki hänen oudot tapansa yms! Jäädytin välit, kun en enää kestänyt ajatellakaan häntä. Yllättävää on se, että hän ei ärsytä läheskään niin paljon, jos olemme samassa tilassa/keskustelemme, mutta muuten ajatuskin hänestä saa itseni ärsyyntymään. Onko muilla tälläistä? Toisinaan ärsyynnyn muistakin ihmisistä näin etänä, jos olen liikaa tekemisissä, mutta harvemmin. Silloin erakoidun hetkeksi kyräilemään itsekseni

Re: Ihmisen olemassaolo ärsyttää vaikken ole nähnyt

Lähettäjä: njet 
Päivämäärä:   6.2.26 22:53:41

Ei ole, sulla on nuppivika. Itse en koskaan tahallani tai edes "muuten vaan" mieti ja pohdi ärsyttäviä ja negatiivisia asioita, vaan keskityn koko ajan elämässä niihin positiivisiin ja hyvää mieltä tuottaviin. Huonoja asioita mietin ainoastaan sen niiden hoitamiseen (ulkoistamiseen, eroon pääsemiseen jne.) tarvittavan välttämättömän minimin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.2.26 23:07:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10301519&t=10301519

Onko tuokin sinun ketju?

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   6.2.26 23:15:06

Kyllä, sama täällä.
Ja se ettei njet ole samanlainen, ei tarkoita sitä että SINULLA olisi nuppivika tai SINUSSA olisi jotain vialla.
Ne on ne narsistit ym.persoonallisuusäiriöiset, jotka syyttää aina että muissa on sitä tai tätä vikaa. Tervepäisellä ei ole tarvetta siihen.
Se joka itseään ylentää, alentaa itseään.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   6.2.26 23:16:10

Joo, nyt kun kirjoitit noin, niin tunnistan kyllä tuon. Liittyy etätöiden tekoon ja yksinäisyyden tunteeseen ja siihen, kun ei saa elää vapaa-aikaa niin kuin haluaisi. Esim. kun lähellä ei ole mitään talleja, vuokrahevosta ei ole löytynyt, jne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.