Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sähkölasku 9e

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.2.26 17:37:20

Hihhihhii hajotkaa pröystäilijät laskuihinne. Kiinteä soppari, ja silti näin. Mulla ihana saunallinen ja parvekkeellinen yksiö, rahaa jää vaikka mihin kivaan kun ei haali turhia neliöitä ympärilleen.

Re: Sähkölasku 9e

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.26 17:49:06

Kieltämättä on Suomen olosuhteissa todella tuhkailevaa isot talot isoine ikkunoineen. Kyllähän sellaisen lämmittäminen maksaa. Ja jos asuu vanhassa talossa jossa ei ole uusittu eristeitä niin on sekin ihan oma valinta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.26 18:04:32

Mulla kaksio ja 11- 12 euroo sähkölasku kuussa. Nyt on kyllä liesi ollut tuntikausia päivässä päällä kun värjään lankoja kattilassa, normisti sähkölasku alle kympin.

Lähettäjä: AMK 
Päivämäärä:   6.2.26 18:16:22

Itse ainakin hajoisin johonkin yksiöön, jossa seinät kaatuu päälle. Maksan mielellään isompia sähkölaskuja talvella, kun saan elää talossa, jossq viihdyn, enkä kenkälaatikossa.

Toki jokainen elää juuri niin kuin haluaa, mutta en lähtisi julistamaan positiivisena pieniä sähkölaskuja. Monelle asuminen yksiössä aikuisiällä olisi surkein ja se viimeinen vaihtoehto, jossa ei talven halpa sähkölasku lohduta yhtään siinä pettymyksessä, että ei ole opiskeluaikojenkaan jälkeen päässyt elämässä yksiötä pidemmälle.

Lähettäjä: pienestä kii 
Päivämäärä:   6.2.26 18:21:39

Mulla kans hyvin halpa sähkölasku vaikkakin pörssisähkö, kun käytin sähköä taitavasti kalleimpina päivinä (isoimmat kuluttajat hetkeksi aikaa pois jne.) ja aurinkokin paistoi mukavasti niin että panelit kattoivat kulutusta :) Kesällä nautin sitten nolla- ja negatiivista tunneista ilman huolen häivää :)

Lähettäjä: Qiu 
Päivämäärä:   6.2.26 18:48:27

Niinno kyl mie mielummin asun vähän isommassa asunnossa ja maksan sähköstä enempi. :)
Valintoja toki ja jokanen tavallaan.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   6.2.26 18:56:34

Niin eikös se aika itsestäänselvää ole, ettei kulutus ja täten laskukaan pienessä kerrostaloyksiössä, missä kaukolämpö, kovin suurta voi olla :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.