Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinulla tietty tyyli?

Lähettäjä: Stalkkeriäiti 
Päivämäärä:   6.2.26 08:19:14

Olen stalkannut lapseni harrastuksessa toista äitiä, jolla on jotenkin aivan älyttömän hyvä tyylitaju.

Vaatteet on aina siistejä, saman sävyisiä ja jotenkin vähän erikoisia, olematta silmiinpistävän "erilaisia".
Ja vaikka hänellä on usein ihan niitä samoja vaatteita päällä, hän näyttää joka kerta kuitenkin erilaiselta!

Ihailen salaa, koska olen itse sellainen tavallinen ja käytännöllinen homssu (puhdas kuitenkin) ja klassisesti vaatteita on paljon, mutta ei mitään päällepantavaa ja tuntuu, että vähän väliä pitäisi olla muka ostamassa uutta vaatetta..

Onko sinulla oma tyyli, jota olet ylläpitänyt ikäsi ja jonka perusteella olet myös ylläpitänyt vaatejärjestelmää hankintoineen?

Re: Onko sinulla tietty tyyli?

Lähettäjä: Mo 
Päivämäärä:   6.2.26 08:25:44

Eipä juuri, ainakaan mikään tietoinen.
Tavallinen.

Lähettäjä: jdj 
Päivämäärä:   6.2.26 09:01:01

Ei, valitettavasti.

Haluaisin kyllä noudattaa jotain tiettyä tyyliä, mutta en jotenkin osaa. En jotenkin saa vaatteita sopimaan yhteen ja näyttämään tyylikkäältä. Vaikka olenkin BMI:n mukaan monien mielestä hoikka (BMI 21), niin silti vartalonmallini tekee minusta sen näköisen, ettei oikein mikään vaate näytä hyvältä. Istuvat vaatteet päällä olen pullukan nakin näköinen, loose fitit ja oversizet vain roikkuvat tai lepattavat päällä ja näyttää siltä, kuin olisin käynyt jonkun toisen vaatekaapilla.

Vaatteiden värintkään ei auta, sillä minun päälläni mikään ei näytä kivalta. Ihan sama, vaikka olisi neutraalia, kuten valkosita, mustaa, harmaata, beigeä, tai jotain väriä yhdistettynä mustaan. Ei-neutraalit taas.... No ei nekään.

Olen aina se, joka ei osaa pukeutua.

Lähettäjä: Minioni 
Päivämäärä:   6.2.26 09:25:55

” Vaikka olenkin BMI:n mukaan monien mielestä hoikka (BMI 21), niin silti vartalonmallini tekee minusta sen näköisen, ettei oikein mikään vaate näytä hyvältä.”

Samaistun tähän! BMI 18,4 mutta vartalo mallia lyhyt ja persevä-reitevä, näytän kaikissa vaatteissa joko pullukalta tai joltain joulutontulta. Mutta yritän silti noudattaa tiettyä tyyliä ja mietin tarkkaan mitä päälleni laitan ja mitä hankin, vaikkei ne toki samalta päälläni näytä kuin mallikuvissa. Tällä kropalla kun sitä vaan tällä pallolla pitää tallata, vaikkei se edustavin olekaan, miksipä en pukisi sitä mieluiseni tyylin mukaisesti silti.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.2.26 09:47:52

Merkityksetön asia, koska truusennu pukeutuu vain omaksi ilokseen, ei miellyttääkseen muita eikä ainakaan miehiä.

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   6.2.26 09:53:54

Haluaisin, että olisi selkeä tyyli.
Mutta en jaksa nähdä vaivaa etsiä minulle sopivia, sopivan hintaisia vaatekertoja joita voisi yhdistää. Olen yrittänyt kapsule vaatekaappia hankkia, mutta kun ostan yhden paidan joskus ja housut toisella kertaa ne eivät välttämättä olekaan toimivat yhdessä.
Jos rahaa olisi loputtomasti ottaisin stylistin kauppaan mukaan ja hankkisin monta vaatekertaa samalla reissulla.
Inhoan shoppailua joten näytänkin siltä, et vaatteet on marketista. Koska ostan vaatteita vain tarpeeseen.
Ja asusteet niissä olen erityisen huono.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.