Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syyllisyys saikusta

Lähettäjä: Nilla 
Päivämäärä:   5.2.26 20:24:52

Olen selkäkivun takia sairaslomalla. Työssäni joutuu päivittäin moniin asentoihin jotka ovat selälle kivuliaita. Selkäni ei ole enää niin kipeä etten voisi tehdä normaaleja arjen toimia kuitenkin kotona rauhallisesti. Minulla on kuitenkin valtava syyllisyydentunne ja stressi sairaslomalla olosta. Tuntuu että pääkopalle raskainta.

Onko muilla normaalia syyllisyydentunne ja stressi sairaslomalla?

Re: Syyllisyys saikusta

Lähettäjä: ei rassaa 
Päivämäärä:   5.2.26 20:27:37

Ei ole, silloin harvoin (monesti menee vuosia saikkujen välillä) kun olen sairaslomalla niin olen sitä todellakin syystä joten se ei kolota omaatuntoa yhtään, varsinkin kun näkee että noin 90% työtovereista on huomattavasti useammin sairaslomalla kuin minä.

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   5.2.26 20:28:38

No sillon oli kun urheilin. Muuten en saikuta vaikka pitäisikin.

Lähettäjä: Mo 
Päivämäärä:   5.2.26 20:39:14

Mulla on syyllinen olo vaikka ois kuinka kipeä :(

Lähettäjä: Oli 
Päivämäärä:   5.2.26 20:42:02

Oli ennen. Sitten siirryin esimiestehtäviin ja otin sairauspoissaoloja vastaan, sain lapsia yms. Eikä ole kummasti sen jälkeen sairauspoissaolot stressanneet. Lasten kanssa niitä nyt väkisin tulee, vaikka kumppani jakamassa vastuuta ja esimiesasemassa minua ei poissaolot muuten kiinnostanut kuin miten saa korvattua työntekijä vajeen ja hommat hoidettua eli ajatukset ihan muualla kuin siinä, että henkilö x on nyt sairaana.

Nyt muissa hommissa enkä jaksa stressata poissaoloista. Niitä kaikille joskus tulee eikä maailma ole tähän mennessä siihen romahtanut vaan työt töissä hoidettu jne.

Lähettäjä: jääkö reikä? 
Päivämäärä:   5.2.26 20:47:29

Kaikille syyllisyyttä saikusta tunteville suosittelen lämpimästi sitä sormi vesilasiin-testiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.