|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 4.2.26 21:33:07
Täällä alkuraskautta vielä läpi käyvä, joten oireet tuoreessa muistissa
Mulla oli joulukuun ovulaation (kuin myös aktin jälkeinen seuraava päivä) jälkeen rinnassa ihme nipistelyä. Se oli toispuoleista ja aina nipistelyä joskus on mutta tää oli vähän erilaista. Mulla tuli jo ajatukset silloin mieleen. Tämä jännä nipistely jatkui vähän sen jälkeen kun tein positiivisen testin. Muita oireita ei ollut, paitsi että menkat oli noin 5p myöhässä. Mulla tuli kaikki tavalliset menkkoja edeltävät pms oireet ja tosi, tosi lieviä menkkakipujakin, joten luulin pitkään että ne alkaisi kunnes koskaan ei alkanutkaan ja ne katosi. Mulle tuli oikeastaan seuraavana päivänä kun tein positiivisen testin eli kun menkat oli ne 5päivää myöhässä niin jo lievää pahoinvointia. Oli vielä joulupöytä ja siinä piti vähän kattella mitä oikeesti tekee mieli ja ettei syö liikaa. Pahoinvointi sit hiljalleen lisääntyi mutta koskaan en oksentanut edes tähäänkään päivään asti. Sanoisin että vasta noin 2viikon jälkeen positiivisesta testistä alko myös ihan hirveä nälkä 24/7. Söin vaikka ja mitä ja koskaan ei tullut sitä dopamiini boostia että vatsa on täys. Hormonit sanoi koko ajan etten oo syönnyt viikkoon ja se tuntui siltä. Onneksi sekin mennyt nyt ohi :D
|