Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämäni ensimmäinen seksitauti

Lähettäjä: Help 
Päivämäärä:   4.2.26 13:28:52

Sain ilmoituksen seksikumppanilta, että hänellä todettu klamydia. Testeissä käyty Mehiläisellä heti kun sain tiedon ja olin sen 2 tuntia ollut pissaamatta.
Nyt odotetaan tuloksia.
Ja nyt itse sitten hätää kärsimässä.
3 miehen kanssa tänä aikana harrastanut seksiä. 2 muun kanssa on onneksi ollut kortsu aina käytössä myös suuseksissä. uusia tuttavuuksia kun ovat. He ottivat asian ihan ok kun ilmoitin mahdollisesta tartunnasta.

Itse mietin olenko minä tietämättäni tartuttanut tämän miehen keneltä ilmoitus tuli. Ja olenko tartuttanut nämä 2 muuta.

Re: Elämäni ensimmäinen seksitauti

Lähettäjä: Mitali 
Päivämäärä:   4.2.26 13:30:25

Onneksi olkoon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.26 13:50:13

Sillä lailla. Ehkä kannattaa testata itsensä vähän useammin kun ainakin ennen niitä klamydia testejä sai tilattua vaan suoraa postilaatikkoon? Vai tapahtuiko kaikki seksi jonkun viikon sisällä?

Ainakin voit onnitella itseäsi siitä että kerroit muille ja kyseessä on vain klamydia. Jos kyseessä olisi herpes tai kondylooman niin tilanne olisi paljon ikävämpi.
PS. SP taudit tarttuu myös suuseksissä.

Lähettäjä: Otto 
Päivämäärä:   4.2.26 13:52:38

Ompa perse ollut löyhässä

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   4.2.26 13:57:36

” PS. SP taudit tarttuu myös suuseksissä.”

Omituinen kommentti, koska alottaja siitä itse mainitsi aloituksessaan.
Minulla on herpes, enkä ymmärrä kommenttia, että se olisi ikävämpi.

Semmoista se on, että seksiä harrastaessa voi taudit tarttua. Sitä voi ehkäistä kondomilla, mutta mikään muu ei ole 100% varma ehkäisy muu kuin seksistä pidättäytyminen.

Lähettäjä: Tsemppiä 
Päivämäärä:   4.2.26 13:58:14

Älä huoli, aloittaja! Eikös klamydia hoidu helposti yhdellä antibioottikuurilla, jos sellainen sattuu olemaan? Mitään peruuttamatonta ei ole siis tapahtunut. :) Vaadit vaan miehiltä kondomin käyttöä jatkossa, niin säästyt vastaavilta murheilta.

Päivämäärä:   4.2.26 14:02:06

Minulla on herpes, enkä ymmärrä kommenttia, että se olisi ikävämpi.

--
Klamydia - hoituu antibiootteja ottamalla. Herpes - kivuliaita rakkuloita ja mahdollinen estolääkitys loppuiäksi huonolla tuurilla.

Sinulla on aika erikoinen järjenjuoksu jos et näe mitään eroa.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   4.2.26 14:17:58

Älä huoli. Noin nyt vaan voi käydä, se on ikävää, mutta kaikki selviää kyllä. Turha sitä on liikaa hävetä tai syyllistää itseään, tekevälle sattuu. Olet toiminut tosi vastuullisesti tiedon saatuasi, jatka samaan malliin. Klamydia onneksi kuitenkin hoidettavissa.

Päivämäärä:   4.2.26 14:33:32

Minut on testattu joulukuun alussa = puhdas. Koska aloin etsiä uutta seksikumppania niin sitä ennen kävin.
Viime vuonna kävin testissä 3 kertaa. Kaksi kertaa otettiin muun asioinnin yhteydessä. Ja silloin joulukuussa vuotuinen tarkistus kun seksielämä oli vielä hiljaisempaa. (= tämä yksi vakkari)
Ja nyt oli aika helmikuun lopulla testiin.

Samoin tämä mies keneltä ilmoitus tartunnasta tuli on testattu marraskuussa tuloksena puhdas.
Hänen kanssaan seksiä ollut kaksi kertaa tällä aika välillä joulukuu-helmikuu. Seksisuhdetta takana vuosia.
Ja siis ilmoitus tuli tänään aamulla. Oli saanut eilen tulokset.
Ja kaksi muuta myös heidän kanssa olen myös ollut sen kaksi kertaa per mies.
Että en tiedä onko p*rse ollut löyhässä vai aktiivisen sinkun elämää harrastaa seksiä useamman kerran parin kuukauden aikana.

Riski ollut tiedossa kun ollaan silloin tällöin pantu ilman kumia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.2.26 14:40:39

Suosittelen tekemään testit ennen irtosuhteita. Mutta toivottavasti ei ole tarttunut. Ja jos olisikin, niin on onneksi helppo hoitaa. Jos joku seksitauti olisi pakko ottaa, niin ehdottomasti klamydia.

Lähettäjä: hoh 
Päivämäärä:   4.2.26 14:49:43

Kondyloomaa aiheuttava papilloomavirus löytyy suurelta osalta kansalaisia, joten se ei ole niin kummallinen.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   4.2.26 14:55:14

Olet toiminut kaikin puolin vastuullisesti, olet käyttänyt ehkäisyä ja käynyt testeissä säännöllisesti. Höpö höpö moralisoijille.

Päivämäärä:   4.2.26 15:01:37

- Siksihän minä joulukuussa testissä kävin kun aloin etsimään uutta seksikumppania. Ja heidän kanssa harrastettu seksiä vasta kun sain tulokset ja tosiaan kondomin kanssa.
Kortsu pysyy kyllä jatkossa käytössä.
Ei tällaista stressiä halua. Koska nyt mietin kaikkia oireita mitä hoitaja luetteli, että onkohan minulla nuo.

Onneksi myös nämä kaksi miestä on tänään päässeet testiin niin ei tarvitse pitkään miettiä.

En sano muutakuin, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Päivämäärä:   4.2.26 15:09:58

Ihan googlettamalla selviää että klamydia on sen verran yleinen että on harvinaisempaa olla saamatta sitä elämänsä aikana.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   4.2.26 15:10:55

Minusta turha miettiä sitä, että saitko sinä sen mieheltä vai toisinpäin, kun ei millekään enää mitään voi ja on pyritty toimimaan vastuullisesti. Ei kannata liikaa välittää näistä moralisoijista ja haukkujista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.