Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nännilävistys paranemisaika

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.26 19:29:42

Ja pliis ei kiinnosta kommentit kuinka olen tyhmä kun nämä otin, aikuinen kai saa itse päättää kehostaan jne :)

Otin tasan viikko sitten molempiin nänneihin lävistykset. Lävistyskipu oli ekassa 2/10 ja toisessa ehkä 4/10, eli tosi kivuttomat. Jopa korvalehtien lävistys oli aikanaan kivuliaampi. Muutenkaan en ole ollut koskaan herkillä nänneistä, nyt jopa tunnenkin niissä jotain :D

Ekan yön jälkeen hieman tihutti verta mutta sitten loppui. Käyn iltaisin suihkussa huuhtelemassa ja aamuisin putsaan suolaliuoksella lävistäjän ohjeiden mukaan. Töissä käytän rintsikoita mutta muutoin olen ilman.

Kumpikaan tissi ei ole ollenkaan kipeä! Pystyn olla mahallani ihan hyvin eikä tunnu missään eikä ole särkyjäkään. Hyvin vähän mitään kudosnestettäkään valuu haavoista. Koruja pystyy myös pesun yhteydessä liikuttamaan eikä senkään jälkeen arista.

Voiko elo näiden kanssa oikeasti olla näin helppoa vai onko mahdollisuus takapakkiin? Kuvittelin että kipuja kestäisi pitkään ja paranemisaikakin verrattain pitkä.

Re: Nännilävistys paranemisaika

Lähettäjä: Qiu 
Päivämäärä:   3.2.26 19:34:48

Mulla on ollut toisessa nännissä lävistys reilu 20 vuotta ja muistaakseni parani muutamassa kuukaudessa. Sen aikaisella poikkiksella ei taas parantunut ollenkaan ja joutui ottamaan pois.

Paranemiset ja kivut muutenkin täysin yksilöllisiä, hyvä vaan jos hoituu helposti ja nopeasti.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   3.2.26 19:42:01

Joo mulla on ollut kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla paranivat nopeasti. Jouduin ottaa keväällä rintaleikkauksen takia pois ja nyt syksyllä laitoin uudestaan. Olin itsekin varautunut kipeämpään lävistämiseen ja pitkään paranemiseen, mutta tuossapa nuo on mennyt :) Ja minäkin olen 35 v, muita näkyviä lävistyksiä ei edes ole muuta kuin korvikset eikä tatuointeja tmv. enkä ole edes oikein mikään lävistystyyppi. Mutta halusin sitten näin vanhempana kokeilla ja oon kyllä tykännyt, mun mielestä on nätit.

Onnea ja menestystä uusille lävistyksille :)

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   3.2.26 19:51:51

En tiedä. Itse jätin ottamatta, koska kuulemma on yleistä, että kudosnestettä erittyy vielä vuosienkin päästä :/ Ilmeisesti kaikilla ei kuitenkaan ole näin.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   3.2.26 20:54:09

piste: Minäkin luin monesta paikkaa tuosta, mutta ei ainakaan itsellä ole tuota kudosnestettä tullut enää parin kk jälkeen. Ja sekin on vaan sellaista kuivaa pientä koppuraa siinä korussa, saa suihkussa käydessä helposti putsattua ja rapsuteltua pois.

Ampumalla tehdyt korvakorut taas erittää sontaa vielä näin 20 vuodenkin jälkeen ja usein pitää putsailla :D Ainoastaan ekat, jotka on laitettu 5-vuotiaana, parantuivat silloin kunnolla ja niistä rei'istä on se 30 vuotta. Mutta nuo mitkä laitoin teininä niin kyllä koruihin kertyy jatkuvasti putsattavaa.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   3.2.26 20:58:39

"Ampumalla tehdyt korvakorut taas erittää sontaa vielä näin 20 vuodenkin jälkeen ja usein pitää putsailla :D Ainoastaan ekat, jotka on laitettu 5-vuotiaana, parantuivat silloin kunnolla ja niistä rei'istä on se 30 vuotta. Mutta nuo mitkä laitoin teininä niin kyllä koruihin kertyy jatkuvasti putsattavaa."

Tismalleen sama juttu. Nyt en edes ole enää vuosiin käyttänyt korviksia, ja silti nuo reiän paikat edelleen erittävät jotain??
Kauhea ajatus, jos kävisi samoin nännilävistyksen kanssa. Ottaisi sen pois ja reikä vain märkisi edelleen :(

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.