Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dressmannin laatu

Lähettäjä: EW 
Päivämäärä:   3.2.26 14:17:05

Eli kysyn kun en oikein tiedä. Mietin siis vaan, miten laadukas/laaduton kauppa Dressmann on? Onko vertattavissa esim. H&M laatuun tai miten se menee mielestänne, jos peilaa naisten vaatteisiin? Ja rajauksena vielä, että jos tuotteina mitä ostaa on enemmänkin arkivaatteet eli alusvaatteet, sukat, t-paidat, shortsit, farkut jne. Ja toki Dressmannin hintataso sen verran soittaa kelloja, että ei kannata huippulaatua odottaa, lähinnä mietin, että viitsiikö sieltä ostaa ollenkaan miehelle lahjaksi.

Re: Dressmannin laatu

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.2.26 14:51:33

Kyllähän sinä nyt itsekin näet silmällä ja materiaaleista, ettei mistään laadukkaasta putiikista ole kyse.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.2.26 14:54:37

Siellä on myös todella hyvän laatuisia tuotteita. Miehelläni on sieltä paita ja olen oikeasti kateellinen kuinka hyvästä puuvillakankaasta se on tehty. Harvoin sillä hintaa niin laadukkaita vaatteita näkee..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.2.26 14:55:14

... , joo, tosi laatua. :D

Päivämäärä:   3.2.26 14:59:47

Siis joo, käsitän itsekin ihan jo hintatasosta, että laatu ei tietenkään ole sama kuin jonkun luksusmerkin. Pointti enemmän se, että onko kuitenkin sellaista, että kestää hintaansa nähden kohtuu hyvin, tai onko vaikka se t-paita aivan nukkaantunut kolmen pesun jälkeen. ...:n kommentti sellainen, että taidan "uskaltaa" käydä liikkeessä ja tutustua tarkemmin, jospa löytyisi jotain hinta/laatusuhteeltaan kivaa :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.2.26 15:05:50

Paita on muistaakseni niiden premium mallistoa, luomu puuvillaa. Ja on siis oikeasti hyvä vaikka -- nyt muuta yrittää irvailla:)

Lähettäjä: Mötkö 
Päivämäärä:   3.2.26 15:10:00

Ihan hyvää laatua hintaan nähden.

Päivämäärä:   3.2.26 15:10:31

..., ei välitetä liikaa nimimerkin -- kuittailusta :) Eipä hän ole mitään konkreettista keskusteluun tuonutkaan. Kiitos sinulle kommenteista :) Itse veikkaan kommenttisi perusteella, että Dressmannilta voi löytää suht hyvälaatuisiakin tuotteita hintaansa nähden. Miesten vaatteet on minusta muutenkin usein laadukkaampia kuin naisten samassa hintaluokassa. Ja kuitenkin tässä nyt minun kohdalla kyse ihan tavallisten ihmisten arkivaatteista :)

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   3.2.26 15:13:45

Mä oon ostanu itelleni sieltä ihan perus-t-paitoja ja collegepaitoja. On kestäny hyvinä pitkään eikä esim. nukkaantunut pesussa vaan edelleen kuin uusia vuoden käytön jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.