Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  pakkanen sekoittaa kropan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.26 14:25:07

cettä menee kolme neljä litraa. mieletön suolaisen himo. auraa syön kuin omenaa. en vai voi vastustaa haukata vähänväliä.
rasvaista ruokaa pakko saada ja siihenkin vielä päälle voita vähintäänkin. ja voisin syödä kokoajan. jos en syö maha oikeasti kurnii.
normipainoinen tai aavistuksen alle olen, mutta oikeasti alkaa rasittaan kuinka hitosti sitä ruokaa joka viikko kotiin hinattava.
pakkanen eikös? kroppa nyt jotenkin survivor moodissa?

kämpässä kylmempi mitä tottunut, mutta ei paha. ihan ok olla kun vaatetta enempi. yöt nukun norrmisti kalsareilla eli ei voi olla kylmä.
pakkanenko tän tekee?

Re: pakkanen sekoittaa kropan

Päivämäärä:   2.2.26 14:40:25

Oho. Ellet himourheile voi olla joku sairaus. Esim kilpirauhasen liikatoiminta tekee sietämättömän nälän.

Mun kotona 14 astetta ja hyvä kun saan syötyä kerran päivässä. Ei tee mieli viiden peiton alta nousta kokkailemaan ja kulutuskin tietty hyvin matalaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.2.26 14:42:07

"Mun kotona 14 astetta ja hyvä kun saan syötyä kerran päivässä. Ei tee mieli viiden peiton alta nousta kokkailemaan ja kulutuskin tietty hyvin matalaa."

Herranen aika laita nyt vähän lämmitystä, että jaksat elää. Ei ole normaalia enää tuollainen, että on niin kylmissään ja väsynyt ettei edes ruoka maistu.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.2.26 14:43:05

Hiton kannibaali, jätä nyt edes se kokoaja syömättä.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   2.2.26 14:48:04

Voi olla siinä tapauksessa, jos teet koko päivän fyysistä työtä ulkona.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.2.26 15:53:39

Mun tekee mieli syödä lääkäreitä

Päivämäärä:   2.2.26 16:20:25

"Herranen aika laita nyt vähän lämmitystä, että jaksat elää. Ei ole normaalia enää tuollainen, että on niin kylmissään ja väsynyt ettei edes ruoka maistu."

Kurkkasin lämpömittaria, olikin 12 astetta. Hups. No, en ole yhtään väsynyt mutta tosiaan en tähän vuodenaikaan vaadi itseltä ruoanlaiton suhteen mitään.

Mutta luin aloituksen uudelleen ja siis aloittaja on alipainoinen? Eiköhän siinä tapauksessa ole erittäin luonnollinen reaktio että on nälkä ja maha kurnii.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.