|
Lähettäjä: Argh
Päivämäärä: 2.2.26 12:50:58
Tarjouduttiin FB'n kautta "tukiperheeksi", eli perheen lapset saa tulla meille 1-2 krt kuukaudessa ennakkoon sovittuina aikoina (päivähoito tai yökylä). Valittiin sopiva perhe, tutustuttiin (tutustumiskertaa piti siirtää kahteen kertaan kun unohtivat). Kaksi kertaa lapsien on pitänyt tulla hoitoon.
Kumpanakin kertana olen odottanut kotona tiettyyn kellonaikaan. Ja sen yli reilusti tunnin. En ole kysellyt perään, ajattelen että ilmoittaa jos on myöhässä/on este. Niin kummallakin kerralla ilmoittavat vasta 1,5h jälkeen että ei voikaan tulla! On unohtanut neuvolan, ovatkin kipeänä, tms. Kuitenkin edellisenä päivänä on kellonaika lyöty lukkoon..
Nyt kävi kolmannen kerran ja sanotaanko näin että alkaa hermot kiristyä. He itse kysyvät sopivia päiviä, kerron ne ja lyödään lukkoon viikkoja ennen. Silti käy sama juttu, ei tule ja ilmoittavat myöhässä. Ja sitten kehtaavat kysyä seuraavia sopivia aikoja!!
Minä olen sitä mieltä että unohdetaan, etsitään oikeasti tarvitseva perhe. Puoliso haluaisi vielä katsoa miten käy.. Miten te tekisitte?
|