Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tykkäisitkö tällaisesta? (os)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.2.26 09:18:48

Uusi tuttavuus ja olette molemmat ihastuneita toisiinne. Puheyhteys ja luotto hyvä, pussailtu ja hiplailtu vaatteet päällä ja molemmat haluaa siirtyä eteenpäin. Mitä ajattelisit jos toinen ehdottaisi että sidotaan molempien silmät ja riisutaan vaatteet niin ettei kumpikaan näe toista alasti. Sitten tutustuttaisiin toisiimme ilman näköaistia, tilanteen mukaan sitten tapahtuisi mitä tapahtuu. Silmät saisi avata vasta sitten kun vaatteet on taas päällä/tai että olette siirtyneet eri huoneisiin. Olisiko tämä sinusta kiihottavaa?

(tajusin just, että joku voisi käsittää sen niin että asian ehdottaja ei kiihotu toisen ulkonäöstä mutta tässä ei olisi siis kyse sellaisesta, vaan sellainen once in a lifetime juttu ennen kuin kaikki on paljastettu, että mitä jännittävää tilanteesta voisi saada irti ennen sitä)

Re: Tykkäisitkö tällaisesta? (os)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.26 09:20:38

Ekana tulee mieleen, että käsikopelolla on liian vaikea ja työläs alkaa riisua. Varmaan ihan hauska kokeilu sen yhden kerran.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.2.26 09:22:21

Ensin tuli mieleen, että tyypillä on joku kukkakaalikulli. Mutta kuulostaa ihan hauskalta idealta muuten.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.2.26 09:23:46

Joo, voi olla että tällä on joku herpes tai kaksi gigulia tai on eri sukupuolta tms.
Olisi liian outo ehdotus ekaksi kerraksi edellä mainituista syistä :D

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   2.2.26 09:24:03

Kuulostaisi hyvältä...

Päivämäärä:   2.2.26 09:25:06

"Ensin tuli mieleen, että tyypillä on joku kukkakaalikulli. Mutta kuulostaa ihan hauskalta idealta muuten."

Sama tuli mieleen. Kyllä mä haluaisin nähdä, että mitä sieltä vaatteiden alta paljastuu, ettei tule mitään ikäviä ylläreitä jälkikäteen.

Päivämäärä:   2.2.26 09:25:52

Ensimmäiseksi kerraksi uuden tuttavuuden kanssa en lähtisi tuollaiseen

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.2.26 09:26:09

Liian outo. Mitä haluaa piilotella.. Jos ujo niin voi laittaa valot hämäriksi.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   2.2.26 09:27:58

Ehkä vähän outoa. Jotenkin ekassa kerrassa uuden kanssa minusta tarpeeksi actionia ja jännitystä ihan ilman mitään erikoistakin, niin koen vähän tarpeettomaksi. Tulee myös vähän mieleen, että mitä yrittää piilotella tai onko kovin epävarma.

Päivämäärä:   2.2.26 09:37:31

Haluaisin siis itse ehdottaa tällaista miehelle koska olen jostain saanut päähäni tällaisen fantasian :D toki en tiedä toimisko se käytännössä mutta mitä väliä, ei ole niin vakavaa. Mietityttää vaan pitäisikö mies ihan pöhkönä ja kehtaanko kysyä!
Minulla ei ole kukkakaali- eikä itsetunto-ongelmia vaan vilkas mielikuvitus :D

Päivämäärä:   2.2.26 09:38:31

Kun toinen riisuisi makkarissa ja toinen oven toisella puolella ja silmät sidottaisiin vasta sitten, ei edes hankalaa käytännössä.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   2.2.26 09:44:24

Tietyllä tapaa itse ymmärrän pointin, mutta pysyn kannassani, että omasta mielestä ajoitus ekalle kerralle huono.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.2.26 09:46:39

"Tulee myös vähän mieleen, että mitä yrittää piilotella tai onko kovin epävarma."
Sama.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.2.26 09:47:34

Kokeiltu on ;) Oli kivaa :)

Päivämäärä:   2.2.26 09:49:26

Mutta se idea vaan vaatii sen että se on just se eka kerta. Ei se toimi enää sitten joskus, kun on jo nähnyt toisen. Ja voisi myös vaikka sopia, ettei siinä saa vielä edetä seksiin asti, jos haluaa sen säästää sitten kun näkee. Olis vaan muuta hiplailua jne..

Päivämäärä:   2.2.26 09:51:13

Hei joku muukin on keksinyt saman! Kerrotko Tähti tarkemmin tuosta kokemuksesta miten se sujui ja miltä tuntui? Kumpi ehdotti ja pitikö suostutella vai oliko heti messissä että hyvä juttu?

Lähettäjä: ei_omalla 
Päivämäärä:   2.2.26 10:09:27

Mä oon ehkä samaa mieltä kuin osa eli kiva idea mut en ehkä ekalle kerralle kuitenkaan. Mut en toisaalta näe mitään isoa ongelmaa tai riskiä,varmasti olisi jännä kokemus

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.2.26 10:21:13

Ensimmäinen kerta muutenkin sellasta että tilanne etenee omaa vauhtiaan -en alkaisi itse säätämään mitään leikkejä siihen kertaan. Myöhemmin sitten eri asia.

Lähettäjä: .--- 
Päivämäärä:   2.2.26 10:25:47

Itse näkisin riskin. Joskus aikoinaan uuden poikkiksen kanssa harrastettiin ekaa kertaa pimeessä ja ylläri oli suuri, kun tuli herpes.... Ei sitten ollut tokikaan tällaisesta ongelmasta kertonut ja valot päällä oisin asian luultavasti bongannut. Ei jatkunut se suhde pidempään. Ja kortsu oli käytössä, mutta ei tällä kertaa pelastanut (hajosi) ja poikkis varmaan luotti, että kortsu riittää suojaamaan ja ei tarttenut siksi mainita asiasta.

Kaikki taudithan ei näy päällepäin, joten riskejä on aina, mutta tässä tapauksessa oisin välttynyt isolta riesalta.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.2.26 10:45:01

Netin kautta tutustuttiin, tarkoitus vaan harrastaa seksiä. Mies tuli tälle paikkakunnalle työmatkalle ja itse ehdotin et eka kerta vois kokeilla niin et mä oon silmät sidottuna, ei oltu vaihdettu kuvia joten en yhtään tienny minkä näköinen tyyppi. Puhelimessa oltiin puhuttu muutaman kerran. Menin hänen hotelliin sovittuna aikana, koputin ovelle ja kun hän tuli avaamaan suljin silmät ja hän sitoi ne hellästi huivilla. Sitten riisui mut ja pitkän esileikin jälkeen päästiin asiaan. Oli aivan huikea kokemus. Sitten riisuin ja sanottiin käsipäivää. Hauskaa oli ;DD
Tavattiin vielä muutaman kerran sen jälkeen mutta sitten asia jäi kun oltiin molemmat varattuja ja asuttiin eri paikkakunnilla.

Päivämäärä:   2.2.26 10:49:24

En kyllä lähtisi tuollaiseen, pitäis olla ihan tuttu kumppani. Epäilisin että siihen hiipisi salaa yleisöä ja/tai kuvaa puhelimella yms kolkkaamiseen asti :)

Päivämäärä:   2.2.26 11:09:17

En uuden tuttavuuden kanssa. Kun luottoa alkaa löytymään, niin sitten voi kokeilla kaikkea uutta.. uusien kanssa aika perusmeiningillä eka kerta :D

Päivämäärä:   2.2.26 11:19:01

Tulisi välittömästi mieleen seinäjoen(?) murhaajatyttö jossa ehdotti silmien sitomisleikkiä toiselle tytölle ja rentoutushierontaa ja sitten puukotti.

En to-del-la-kaan ikinä ryhtyisi uuden tuttavuuden eli tuntemattoman miehen kanssa tuollaiseen.

Turvallisuusaspekti tulee heti mieleen ja toiseksi kokisin vastenmielisyyttä jos mun pitäisi koskea alastomaan mieheen josta en tietäisi miltä hän näyttää. Tulee mieleen seuraavaksi että miehellä on jokin sieni tai ihottuma jonka haluaa piilottaa...

Joo, ei todellakaan. Seksissä sitä haluaa olla rentoutunut ja tuntea turvaa, ei että joutuisi hankalaan ja outoon tilanteeseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.