Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmäleikkauskokemuksia

Lähettäjä: Neongreen 
Päivämäärä:   1.2.26 13:14:28

Monitehot olleet montavuotta, mutta hankalaa o niiden kanssa, tosi eripariset silmät, aina vaikeaa saada hyvät uudet rillit, puhumattakaan siitä että hinta on tonnin per kerta. Lisäksi luomet roikkuu silmillä, näytän varmaan lopen uupuneelta aina.

Eli harkinnassa sekä linssileikkaus että yläluomen korjaus. Päälle 50 olen, ja pidempään olen tätä jo miettinyt ja rahatkin olisi kasassa. Toivon mukaan näkö tullisi kohdilleen, ei rillejä, ei harmaakaihia, ei silmälasien uusimista ja etsimistä puolisokeana sitten joskus vanhana... Sitten kuitenkin miettii että mitä jos ei tulos olekaan hyvä.

Olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku käynyt!

Re: Silmäleikkauskokemuksia

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   1.2.26 13:53:49

Miksi silmälasit maksavat "tonnin"? Minulla ollut monitehot vuosikymmeniä ja nykyään (jos pitää uusia), niin kahdet monitehot maksavat n. 200-250€. En ota linsseihin mitään "ylimääräisiä" ominaisuuksia, ne ovat turhakkeita!

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   1.2.26 14:20:47

Just kävin optikolla uusimassa lasit. Tarjosi leikkausta 7000 e maksaisi. En raaski vaikka tonnin maksaa lasit. Ikänäköä, hajataittoa ja kaukonäköön myös korjausta. Toisiksi paras linssi ollut aina. Priimaa olleet kaikki ladit, senkun lyö silmille ja pitää. Silmäaseman asiakas ja pysyn.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   1.2.26 14:27:32

Ja leilkaan jos kaihi alkaa iskemään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.26 14:29:15

Kävin yläluomileikkauksessa pari vuotta sitten 43-vuotiaana, olis pitäny mennä jo aiemmin - päänsäryt jäi leikkauspöydälle. Likinäkö hoidettiin Lasikilla parikymppisenä, nyt yllärinä kehittynyt varhaisiän kaihi. Ikänäköä ei vielä ole, mutta miinuksia hiipii takaisin nyt hurjaa vauhtia ja näköä huonontaa lisäksi kuivasilmäisyys sekä tietysti se kaihi. Linssileikkaus siis edessä, jos vaan saisi rahat kokoon. Pelottaa kyllä huomattavasti enemmän kuin Lasik aikoinaan.

Lähettäjä: Xer 
Päivämäärä:   1.2.26 14:52:57

Muutama vuosi sitten olin Silmäasemalla silmäleikkauksessa enkä ole katunut. Kokonaisuudessaan operaatiolle taisi tulla hintaa 4000 luokkaa, kun laskee mukaan tarkistukset ja lääkesilmätipat. Parhaimpia päätöksiäni on ollut. Ulkoilevassa elämäntyylistä on paljon helpompaa, kun ei tarvitse pelata silmälasien kanssa.

Lähettäjä: 134 
Päivämäärä:   1.2.26 14:54:24

"Miksi silmälasit maksavat "tonnin"? Minulla ollut monitehot vuosikymmeniä ja nykyään (jos pitää uusia), niin kahdet monitehot maksavat n. 200-250€. En ota linsseihin mitään "ylimääräisiä" ominaisuuksia, ne ovat turhakkeita!"

Kiva, että sinä pärjäät perus linsseillä. Kaikki ei todellakaan pärjää. Itse jouduin kaksitehoihin ottamaan todella kalliit linssit vaikka tehoja ei vielä niin paljon olekaan. Halvemmissa linsseissä on lähialue todella kapea ja muutenkin linssien reunoilla vääristymiä niin paljon, että en pärjännyt niiden kanssa. Veikkaan, että tosi moni hankkisi mielelummin halvemmat kuin kalliimmat linssit.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   1.2.26 15:13:48

tässä ja nyt; mistä noin halvalla? Banaaniltako? Onhan noissa nyt hillitön ero laadussa kun vertaa esim Specsaversin monitehojen linssejä Silmäaseman tai muiden parempien kauppojen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.