|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 30.1.26 15:49:51
Viimeiset vuodet on vaan ahdistanut enkä ymmärrä mitä odotettavaa tulevaisuudessa voi enään olla, vanhenee vaan entistä enemmän. Mun mielestä vanheneminen on kamalaa, terveyshuolia ja rupsahtamista. Työ ei nappaa ja uutta ei tässä iässä enään saa kun ei niitä ole nuorillekaan. Mikään harrastaminen ei kiinnosta. Miehen kanssa oltu yhdessä yli 20 vuotta ja mitään yhteistä ei ole. Ja kadullakin on muuttunut näkymättömäksi muille miehille. Yksi lapsi joka heikkolahjainen / laaja-alaiset oppimisvaikeudet, periaatteessa "normaali" mutta kuitenkaan ei. Työt ei suju, sosiaaliset suhteet ei suju, tarvii apua lomakkeiden kanssa jne. Mikä on hänen tulevaisuus varsinkin kun meistä aika jättää? Syrjäytynyt, yksinäinen, eläkkeellä oleva joka sairastuu mieleltään ja tekee itsarin tai sortuu päihteisiin? Eläimiä rakastan mutta vanhempana niistäkin luopuminen tuntuu kuin maailma murskautuisi. En vaan kestä parhaista ystävistä luopumista. Kaikki ihmissuhteet tuntuvat niin tylsiltä, pinnallisilta, samat jutut, ihmiset haukkuu toisiaan seläntakana jne. Matkustanut olen ja en saa siitäkään enään mitään irti. Olen varmasti masentunut mutta en mä enään saa paloa tähän elämään en sitten millään, mikään ei mennyt odotusten mukaan tässä elämässä.
|