Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettäminen suhteessa

Lähettäjä: Petturi 
Päivämäärä:   30.1.26 12:47:18

Onko täällä ketään kuka olisi pettänyt puolisoaan? Minulle sattui tällainen humalainen hairahdus, sillä olen ollut todella kuormittunut arjessa. Kerroin puolisolleni pääpiirteittäin mitä tapahtui, mutta kaikkea en muista.

Olo tuntuu aivan kauhealta, enkä tiedä onko minulla enää ikinä mitään ihmisarvoa.

Kuinka olette selvinneet tästä?

Re: Pettäminen suhteessa

Päivämäärä:   30.1.26 12:49:10

Täytyy vielä lisätä ettei pettäminen edennyt seksiin asti ja olen tehnyt päätöksen olla juomatta ja katkaissut välit tähän toiseen osapuoleen kokonaan. Tulin kyllä sitten ennen seksiä järkiini, mutta se nyt ei auta tässä.

Lähettäjä: Ankerias 
Päivämäärä:   30.1.26 12:52:48

Pettäminen on yllättävän yleistä. Kärjistettynä miehet pettävät, jos siihen on tilaisuus, ja naiset pettävät, kun suhteesta puuttuu jotain, mikä saa heidät tuntemaan olonsa halutuiksi.

Mikä tuossa kuormittavassa arjessa sai sinut tuntemaan, että tarvitset suhteen ulkopuolista validointia? Miten voitte estää sen jatkossa?

Päivämäärä:   30.1.26 12:59:27

Minulle on vastikään tapahtunut traumaattinen kokemus, kun vanhempani menehtyivät yllättäen. En tiedä onko se osasyyllinen tähän tapahtuneeseen.

Muutoin en kyllä osaa vastata ollenkaan, sillä en tunne minulta puuttuneen mitään. Toki seksiä on vähemmän ollut nyt, mutta se johtuu omasta väsymyksestä enemmän. En edes muista mitä päässäni liikkui sillä hetkellä humalatilasta johtuen. Hain ainakin pullosta lohtua pahemman kerran...

Lähettäjä: Mikäpuuttuunupist 
Päivämäärä:   30.1.26 14:06:28

Se mikä puuttuu päästä on jaloissa, kaikenlaisii juoksentelijoita piisaa, mittee sitä muuta ku hevosta juoksuttaa sano pankkirouva. Oon muute samaa mieltä!

Moniko juoksija/suunnistaja on noussu yhteiskunnassa yhtään mihinkään statukseen? Eipä juuri.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   30.1.26 14:16:10

Mikäpuuttuunupist, siis onhan urheilijoita poliitikoissa jonkin verran? Itse asiassa aika paljonkin. En yleistäisi noin.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   30.1.26 14:58:23

miten sulla yleensä muisti pelaa kännissä? se lieventää sun "tuomiota", että olet ollut liian päissään, kadut, etkä aio toistaa virheitäsi. anna itsellesi anteeksi ja toivo että kumppani ymmärtää. anna hänelle aikaa, hän saa olla vihainen ja pettynyt. sitten kun pääsette yli tästä, on aika panostaa yhteiseen aikaan ja kommunikointiin, jakaa arjen murheet toisillenne.

itse en ole ollut vakavassa suhteessa, olen vain tapaillut ja jutuista ei ole sitten kehittynyt mitään vakavaa. kerran tapailin kahta miestä yhtäaikaa. se tuntui alkuun väärältä, mutta pääsin tunteesta yli. mainittakoon että toisen kanssa ei ollut seksiä, eli tautiriskiä ei ollut. jos olisi ollut, sitten olisin kysynyt molemmilta että haluavatko jatkaa tapailua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.