Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikalta ulos (s)avustaminen.

Lähettäjä: Kuhan kysyn 
Päivämäärä:   30.1.26 12:32:11

Kertokaas kokemuksia jos teille on tämmöistä tapahtunut. Ja miten olette asiassa toimineet.

Itselläni on nyt se tilanne että koen tämmöistä olevan. Ja nähtävästi se keino on toimiva, koska etsin uutta työpaikkaa aktiivisesti. Esihenkilö tietoinen tapahtuneesta ja kertonut tämän henkilölle kuka tätä tekee—> tapahtuu entistä enemmän. Nämä asiat tapahtuvat erittäin pieninä tekoina, esim. Jokin asia ”unohtuu” kertoa minulle, koulutustani vähätellään, minulta odotetaan asioita mitä minulle ei ole kerrottu, ehdotellaan uralla etenemistä…. Lisää voisin kertoa vielä. Asiassa voi myös olla kateutta minuun liittyen, mutta se on sitten aivan asia erikseen…

Re: Työpaikalta ulos (s)avustaminen.

Lähettäjä: Taistele 
Päivämäärä:   30.1.26 12:49:43

Joka ikinen kerta kun sinulle perseillään --> esimiehelle. Siis niistä asioista jotka vaikuttavat työntekoon. Jos sinulle jätetään kertomatta jotain vaikka pitäisi kertoa, niin tuot sen kovaan ääneen siinä esille.

Pidät puolesi. Jos koulutustasi vähätellään tai ehdotetaan uralla etenemistä niin voit toki alkaa pokkanaamalla kysymän perusteluista ja jos niitä ei tule niin voit todeta että jaapa jaa.

Ei pidä antaa idioottien hyppiä silmille, vaikka varmasti alkaa ennenpitkää jäytämään. Olettaen että hallitset työsi ja esimiehesi on sitä mieltä myös. Ja voit tuolta savustajalta myös tivata että mikä työssäsi ja sinussa mättää. Ihan kaikkien kuullen voit kävellä sen perässä ja vaatia vastausta. Jos sitä ei tule niin voit vaikka huutaa että seuraavan kerran kun sanomista tulee niin se tilanne ruoditaan, että sinä et ole tullut tänne leikkimään töidesi etkä ihmisten kanssa.

Päivämäärä:   30.1.26 13:33:54

Riitaa en halua haastaa. Koska sit tiedän saavani potkut . Varsinkin kun nyt tämä helpottui vuoden vaihteessa.
Potkut tulee sen takia, koska käyttäydyn epäasiallisesti siinä kohtaa

Päivämäärä:   30.1.26 13:55:36

Up

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   30.1.26 13:56:17

"Potkut tulee sen takia, koska käyttäydyn epäasiallisesti siinä kohtaa"

Saisiko vielä saman suomeksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.26 14:10:01

"Ihan kaikkien kuullen voit kävellä sen perässä ja vaatia vastausta. Jos sitä ei tule niin voit vaikka huutaa että seuraavan kerran kun sanomista tulee niin se tilanne ruoditaan, että sinä et ole tullut tänne leikkimään töidesi etkä ihmisten kanssa."

Ei todellakaan näin. Oma selusta pitää aina olla suojattu.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.1.26 14:11:57

Yhdessä työpaikassani oli paras ilmapiiri ikinä, kunnes esimies vaihtui osaamattomaan henkilöön. Sieltä lähti puolessa vuodessa käytännössä koko henkilökunta, lopulta myös minä. Ja tämä oli yksinomaan tämän esimiehen syytä. Minä lähdin siinä vaiheessa, kun hän omaa egoaan pönkittääkseen alkoi antaa aiheetta kirjallisia varoituksia ihmisille, jotka olivat häntä osaavampia ja sanoivat vastaan, jos tämä yritti muuttaa toimivia periaatteita.

Kieltämättä olin aika vahingoniloinen, kun kuulin myöhemmin hänen saaneen potkut neljästä seuraavasta työpaikastaan. En voi sanoa yllättyneeni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.