Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaverin lapsi sanoi "mä tapan itseni"

Lähettäjä: Mitä avuksi 
Päivämäärä:   30.1.26 10:50:21

Olin kaverilla kylässä, ja hänen 8v lapsensa rikkoi vahingossa penaalinsa kun räpelsi sitä, kerkesin huikata että varovasti ja sitten kansi jäi käteen. Lapsi sanoi nopeasti siihen turhautuneena "mä tapan itteni". Kauhistuin tätä. Lapsen äiti ei kuullut ja mietin että pitäisikö kertoa vai ei..

Re: Kaverin lapsi sanoi "mä tapan itseni"

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   30.1.26 10:54:15

Tottakai kerrot. Luultavasti ei ollut ensimmäinen kerta ja tämä jo äidillä tiedossa, mutta kerro sen takia, että lapsi sanoi nyt tuon jollekin muulle kuin perheenjäsenelleen. Lapset voivat saada tuollaista mallia somesta tai jostain lähipiiristä, ei tarvitse kuin kerran kuulla ja sitten kokeillaan itsekin sanoa, ehkä on huomattu että sillä on saanut kuulijassa voimakkaan reaktion aikaiseksi. Syy voi olla mitä vain, mutta kerro sille äidille.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.1.26 10:57:49

Pöh. Tuon ikäiset nyt höpöttävät vaikka mitä. Anna olla. Olisi voinut ihan vain kirota.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   30.1.26 11:00:44

Siskoni lapsi sanoi minulle 8-vuotiaana, että haluaa pois tästä elämästä, kun joku asia oli mennyt pieleen ja hän itki. On nyt 15 v eikä kyllä mitenkään its3tuh0inen tai mt-ongelmainen. Voi siis olla ihan vain joku six seven-tyyppinen lausahdus, joka pääsee suusta, eikä tarkoita mitään.

Toki voit kaveriltasi kysyä, että hokeeko lapsi sitä useinkin, ja onko sillä mitään merkitystä vai oliko se ennemmin sellainen voivttu-ilmaisu, kun rikkoi tavaroitaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.1.26 11:13:50

Vuosia sitten tyttäreni kaveri uhkasi tappaa itsensä jos ei saa omaa ponia. Ei saanut ja on hengissä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.1.26 11:19:05

Tietynlaisten hysteerikköjen ei pitäisi päästä lähellekään alaikäisiä ihmisiä.

Lähettäjä: Mitä avuksi 
Päivämäärä:   30.1.26 11:37:36

No hyvä tietää. Lapsi on vähän holtiton ja tuntuu että vähän kärsii siitä kun koko ajan mokailee vahingossa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.