Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä onnellisia pienituloisia/köyhiä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.1.26 17:53:08

Onko edes olemassa? Mitä iloja elämässä jos joutuu elämään kaurapuurolla ja nukkumaan lattialla ilman mitään telkkaria tms?

Re: Onko täällä onnellisia pienituloisia/köyhiä?

Lähettäjä: Kiko 
Päivämäärä:   29.1.26 18:09:21

Täällä o/

Olen aina ollut vaatimaton, paitsi herkuttelun suhteen, muuten riittää kun on katto, patja ja läppäri jolla pelata Simsiä :D

Lähettäjä: knock 
Päivämäärä:   29.1.26 18:38:40

Minä en ole köyhä, en ole aloituksen tilanteessa. Oldn pienituloinen, mutta palkallani on kuitenkin varaa asua pienessä yksiössä kaupungissa, maksaa pakolliset laskut (sähkö, puhelin, vakuutus,..) ostaa ruokaa niin ettei tarvitse syödä pelkkää kaurapuuroa saati hakea sitäkin ruokajonoista vaikkei ruokabudjetti olekaan iso (kulutan onneksi vähän pienenä naisena) , ostaa lääkkeet sairauksiini, hankkia hygieniatarvikkeita ja hoitaa sellaiset elämän perusasiat. En omista telkkaria tainläppäriä, mutta mulla on puhelin ja padi, ne riittää.
Olen tosi onnellinen, vaikkei ylimääräistä rahaa jääkään. Tykkään työstäni, omaan ihania ystäviä, rakastan kaunista luontoa ja olen onnellinen että saan nauttia siitä päivittäin, harrastan juoksemista ja käyn sen tiimoilta erään juoksuklubin ryhmälenkillä viikottain ja saan tutustua uusia kivoihin ihmisiin siellä usein,omaan läheiset välit perheeseeni, deittailen kivan ja lupaavalta tulevaisuuden kumppanilta vaikuttavan miehen kanssa ja mitähän vielä. Elämä on hyvää :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.26 18:40:23

Ihan hyvin menee, ei vaan ole mitään kovin kalliita harrastuksia niin on varaa välillä tehdä kaikenlaista. Kasvisruokavalio auttaa aika paljon, ei mene rahaa lihaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   29.1.26 19:01:19

Olen. On katto pään päällä, ruokaa ja vielä olen terve. Rahat riittää juuri seuraavaan eläkepäivään eikä tarvitse joka penniä aina laskea.
Olen kokenut myös sen kun rahat ei riitä ja jääkaappi tyhjä. Hieman jää säästöön, pari kymppiä kuukaudessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.