|
Lähettäjä: ah
Päivämäärä: 29.1.26 12:56:07
Sellaista, johon pitäisi itse tehdä manuaalisesti jotain käyttöjärjestelmä/navigointipäivityksiä?
En ole ikinä ennen kuullut, että uudehkoon bensa-autoon pitäisi itse tehdä jotain päivityksiä, mutta nytpä kuulin. Vanhemmilla on ollut vuoden 2021 Focus ja isä siihen on hoitanut nuo päivittelyt tottakai. Nyt sitten isä kuoli ja äiti osasi sen verran kertoa, että jotain päivityksiä kuulemma pitää tehdä ja että huollossa sanoivat, että maksaa sitten 100e jos sinne tuo päivitykseen.
Tarkastin auton valmistenumerolla Fordin sivuilta, niin tosiaan jotain Sync- päivitystä ehdottaa tuohon autoon nytkin. Mutta liittyvätkö nuo vain "viihdelaitteistoon" kuten musiikin ja puhelimen käyttöön sekä karttanäyttöön? Eli ei ole itse ajamisen kannalta kriittisiä? Ei tuo varmaan ydinfysiikkaa ole tuo päivittäminen, mutta sen verran monimutkaiselta kuulosti kaikkien tiedostonpurkujen sun muiden osalta tuo Fordin sivujen ohje, että ihan tässä kaiken muun kuolinpesän asioiden hoidon ja äidistä huolehtimisen ohella ei olisi nyt ihan hirveästi kapasiteettia lähteä kokeilemaan.
|