Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  AKvaarioharrastuksesta

Lähettäjä: nimmuu 
Päivämäärä:   29.1.26 09:01:41

Nyt on käynyt niin että olen huomannut pitäväni enemmän pienten, alle 150 litraisten, akvaarioiden hoidosta :) Vuosikymmenten varrella ollut vaikka minkä kokoista kippoa, 500 litraan asti, ja nyt olen jämähtänyt näihin pieniin melkeimpä nanoaltaisiin, kun tykkään enempi hoitaa niitä, ja tykkään enempi pienistä kaloista, sekä sukaravuista...

Re: AKvaarioharrastuksesta

Lähettäjä: Plöeu 
Päivämäärä:   29.1.26 09:12:15

Tykkäisit varmaan YouTubessa Tanks for nothing- kanavan akvaariovideoista, ne on tosi hauskoja mun mielestä ja inspiroivia

Lähettäjä: ok 
Päivämäärä:   29.1.26 09:19:30

Tämä sama aloitus oli näemmä facebookissakin. Lähinnä mietin että mikä aloituksen idea on?

Mulla on pienin 63 litraa ja suurin noin tonninen. Jos tässä oli tarkoitus jotain gallupia tehdä.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   29.1.26 10:06:58

Pienetkin kalat tykkäävät kun on enemmän tilaa. Minulla on suurin ollut 80 litraa ja tilanpuutteen vuoksi viimeinen akvaario oli 20 litraa ja siellä pari pikkuista kalaa ja oli kyllä kamala hoitaa. Nyt ei ole akvaariota, eläkkeellä sitten taas!

Lähettäjä: Villakoirallinen. 
Päivämäärä:   29.1.26 10:08:10

Löysin myös tämän aloituksen facesta. Hauskaa, että on samat harrastukset. Mutta en tiiä sit, mikä idis tosiaan. Minä pidön sellaisista keskikokoisista akvaarioista. En pidä isoista kaloista, vaan pienistä kavereista. Tykkään skeippailla ja olen tekniikkanörtti

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   29.1.26 10:11:56

Kyllähän se kieltämättä on aika hassun näköistä jos on jotain kääpiörasboroita tonnisessa altaassa... Eihän niitä edes erottaisi sieltä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.