Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asunnottomuus pelottaa niin että uni ei tule

Lähettäjä: uuni 
Päivämäärä:   29.1.26 01:40:40

Siis mikä minua vaivaa kun nimenomaan asunnottomuus pelottaa minua tällä hetkellä aivan kauheasti. Olen pienituloinen mutta pärjään tällä hetkellä mukavasti, ei tässä leveästi eletä mutta ei minulta mitään puutu. Kuulun kuitenkin köyhyyden riskiryhmään kiitos sairauteni, joka voi edetä ja pudottaa minut pois työelämästä. Jotenkin en itse työttömyyttä pelkää, en edes pitkäaikaistyöttömyyttä vaan sitä että menee asunto ja joudun kadulle!

Enkä tiedä miksi pelkään, minulla on kuitenkin samassa kaupungissa asuva sisko ja äiti, joiden kanssa olemme luvanneet pitää huolta toisistamme parhaamme mukaan. Äiti ja sisko eivät kuitenkaan hekään ole missään kovapalkkaisissa tai liian varmoissa töissä (kaupanala ja varasto) joten pelkään että olemme kohta KAIKKI työttömiä, rahattomia ja ASUNNOTTOMIA. Miksi juuri se hemmetin asunnottomuus minua niin vaivaa. Kertokaa miten napsautan itseni pois tästä kamalasta tunteesta!

Re: Asunnottomuus pelottaa niin että uni ei tule

Lähettäjä: jooh 
Päivämäärä:   29.1.26 01:46:06

Mä pidin kuukauden sometauon kun alkoi liikaa kaikki tämä toivottomuus painamaan rintaa. Ei tulevaisuus vieläkän valoisalta näytä mutta doomscrollaamisen lopetettuani huomaan että ainakin hieman enemmän uskon kykyihini selviytyä hankalista ajoista, jos en ehjin nahoin niin vaikka sitten naarmuilla. Kun katsoo mistä porukka on selvinnyt läpi niin kai se on tästäkin - ilmasto on toki aika iso uh oh mutta.. porskutellaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.26 01:46:28

Ihmisillä on erilaisia pelkoja, ovatpa ne realistisia, tai ei. Ei sinulla ole mitään hätää, Koeta ajatella mukavia asioita ja laitaa pelko taka-alalle. Toisaalta pelkosi on ihan hyväkin, sillä etpähän ainakaan joudu kadulle;)

Päivämäärä:   29.1.26 01:47:12

Uutis ja sometauko tekee hyvää.

Päivämäärä:   29.1.26 01:48:40

Itseä kun alkoi maailma ahdistaa niin pidin vuosien tauon kaikkien uutisten seuraamisesta. Hyvin pärjäsin ilmankin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.