Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varsova

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.26 17:19:26

Mielenkiinnosta kyselen oletteko käynnyt Varsovassa?Onko näkemisen arvoinen paikka.

Re: Varsova

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.26 17:30:41

Olen käynyt, en muista mitään erityistä sieltä. Tosin vaan pysähdyttiin siellä syömässä ja jossain puistossa käveltiin ja istuskeltiin.

Lähettäjä: Optimus 
Päivämäärä:   28.1.26 17:52:24

Olen käynyt kolme kertaa. Kyllä se ihan kaupunkilomasta menee, toki on Euroopassa mielenkiintoisempiakin kaupunkeja. Vanhakaupunki on uudelleen rakennettu aika nollasta, ”uusi kaupunki” on osin betonibrutalismia, osin kiiltävää ja modernia tornitaloa. Jo mainittu puisto on varmaankin Lazienkin puisto, ihana paikka kesällä! Lapsi tykkäsi kovasti Copernicus science centrestä ja planetaariosta. Museoista mielenkiintoisempia olisi ollut juutalaisuudella museo ja kansannousun museo, mutta ne jäi nyt väliin. Liikkuminen oli helppoa ratikoilla ja metrolla, bolttia käytin myös. Maksuhommelit onnistui kortilla, käteistä en käyttänyt koko reissulla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.1.26 17:56:04

Yllättävän kallis kaupunki! Kahdesti olen käynyt, viimeksi pari-kolme vuotta sitten ja ei jäänyt hinkua mennä uudelleen. Sinällään ei mitään vikaa, mutta Krakova oli mielestäni kiinnostavampi. Yllätyin kalliista hintatasosta, vaikka siitä oltiinkin varoiteltu ennakkoon.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.1.26 18:01:50

Kauppahalleissa kannattaa käydä, siellä on kivoja ruokavaihtoehtoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.