|
Lähettäjä: Sipi K
Päivämäärä: 28.1.26 14:59:53
Ihmiset nyt vaan ovat tyhmiä. Minä-minä-minä.
Mulle kävi pari vuotta sitten niin, että olin koirien kanssa päivälenkillä ennen iltavuoroon menoa.
Täällä on pieni järvi, jonka ympäri kiertää kolmen kilometrin lenkki.
Lenkin alku/loppu on 500 metriä pitkä silta, missä on korkeat kaiteet. Silta on yhtä leveä kuin normaali kevyenliikenteenväylä. Eli ohittaminen on helppoa, mutta reitin sivuun ei voi väistyä.
Olin kiertänyt koirien kanssa lenkin, ja olimme kulkeneet siltaa jo noin 400 metriä, eli ihan just sillan lopussa.
Näin, kun sillalle tuli nainen airedalenterrierin kanssa. Terrierillä oli miljoona keltaista rusettia hihnassaan, vaan ei se mua häirinnyt. Mulla on kaksi megaleppoista ja tottelevaista leonbergiä.
Kun nainen oli koiransa kanssa kävellyt noin 20 metriä, hän pysähtyi ja alkoi kiljua mulle, että käänny takaisin, koirani ei siedä muita koiria.
Mä jatkoin kävelyä ja huusin, että käänny itse, mulla on kiire, eikä mun koirat välitä sun koirasta lainkaan. Ja ohi mahtuu kyllä.
Nainen senkun seisoi paikallaan ja huusi kääntymiskäskyjä.
Me kävelimme koirien kanssa reippaasti ja vakaasti eteenpäin.
Nainen piteli koiraansa kaksin käsin pannasta.
Kohdalla koira tempaisi meitä päin, nainen horjahti pienesti, terrieri hyökkäsi meitä päin, minä potkaisin täysillä terrieriä leukaan.
Jatkoin rauhassa lenkkimme loppuun, ja nainen jäi kiljumaan koiransa kanssa sillalle.
Toki hän yritti maalittaa minua Facen puskaradiossa, mutta paikalle ilmestyi tosi monta muuta, joita nainen oli käskyttänyt lenkkipoluilla.
|