Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitääkö vatsaa vetää sisään

Lähettäjä: Masu 
Päivämäärä:   28.1.26 07:30:44

Ennen vähän jännitin/ vedin vatsaa sisäänpäin kunnes luin että se jatkuva ns jännitystila ei ollut olekaan hyvä vaan vatsan pitää antaa olla möllöttää ihan rauhassa. Mikä nyt on oikein?

Re: Pitääkö vatsaa vetää sisään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.26 07:32:17

siis kokoajan?! miksi? eikö se ole tosi epämukavaa? eiköhän sen kuuluisi antaa olla ihan luonnontilassa mitään jännittelemättä.

minä vedän ainakin vatsaa sisään vain peilin edessä keikistellessä tai bikineissä otetuissa kuvissa :D

Lähettäjä: Masu 
Päivämäärä:   28.1.26 07:37:53

No nyt mäkin oon antanut masun olla möllöttää( paitsi just tietyissä tilanteissa ) mutta onhan se välillä semmonen ruma pallo sitten.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.1.26 07:40:03

Onko sulla siis ylimääräistä rasvaa vatsan seudulla vai muuten vaan "möllöttää"?

Tee kuukausi nikolas pilates 5min flat stomach harjoituksia niin huomaat eron! eli core ja syvät vatsalihakset kuntoon niin vatsa littenee.

Päivämäärä:   28.1.26 07:45:14

Oikein istuvat tukevat alusvaatteet niin ei tarvitse vetää mahaa sisään. Eli korkea vyötäröiset alkkarit tai body. Niidenkään käyttöä en suosittele kyllä joka päivä.

Lähettäjä: Ecru 
Päivämäärä:   28.1.26 07:57:06

Aloin ihan miettiä tuota, en minä kyllä koskaan vetämällä vedä vatsaa sisään, mutta ikään kuin kevyellä tavalla pidän kyllä ns lihastuen esim heti syömisen jälkeen ettei vatsa pullottaisi. En sitä edes ajattele siinä hetkessä, vaan teen sen luonnostaan. Mulla on ihan fitti keskivartalo ja alhaiset rasvat (vatsalihakset erottuu, treenaan fitnesmielellä ja olen tiukalla ruokavaliolla), mutta silti toisinaan mysteerisesti maha vaan turvottelee niin, että vatsa ei todellakaan ole litteä. Erityisesti kerran kuussa ne tietyt päivät. Silloin kyllä tietoisesti yritän mahaani piilotella esim vaatteilla. Paitsi kotona ollessa en aina jaksa välittää ja annan pullottaa.

Päivämäärä:   28.1.26 08:30:30

En, vaan kallistan lantiota ja laitan ns. hännän koipien väliin kun muuten lantio kippaa eteen ja selkä kipeytyy. Siinä samalla tulee aktivoitua keskivartalon lihakset.

Vedän asiakseni vatsaa sisään pönötysvalokuvissa, ei sitä muutoin kannata tehdä.

Lähettäjä: Hengitä kunnolla 
Päivämäärä:   28.1.26 08:42:42

Hengitys jää pinnalliseksi jos on jatkuvasti tunne liian pienistä farkuista.
Hengitetään siis kunnolla vatsaan asti yleensä.

Vatsalihasten aktivointia on hyvä välillä harrastaa ja jumpata napaa sisään:)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.