Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Remontin tekeminen ilta-aikaan

Lähettäjä: Hillevi 
Päivämäärä:   27.1.26 21:34:46

Etsin Googlen kautta tietoa, mutta onko täällä jollain tietoa, milloin remonttia saa tehdä?
Meidän taloyhtiössä lienee hiljaisuus klo 22, mutta ainakin joissain lähteissä kiellettiin remontin teko klo 20 jälkeen arkisin. Saakohan siis viikonloppuna tehdä töitä myöhemminkin?
Kyseessä rivitalo, jossa noin 15 asuntoa.
Meillä siis naapuri tekee remonttia siihen klo 22 saakka, joka saa oman pinnan kiristymään, kun kukaan ei nuku ennen kuin äänet loppuvat.

Re: Remontin tekeminen ilta-aikaan

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.1.26 21:38:43

Milloin sitä remonttia mielestäsi pitäisi tehdä? Työajalla työnantajan piikkiin työtehtävät laiminlyöden? Jos haluaa joskus saada valmista, niin työssäkäyvillä se todellakin tarkoittaa pitkiä iltoja ja silti eteneminen on tuskaisen hidasta. Varmasti ärsyttää melu, mutta ihan varmaan ärsyttää naapuria vielä enemmän remontin keskellä eläminen, joten eiköhän se pyri saamaan homman nopeasti kokonaan pois päiväjärjestyksestä.

Re: Remontin tekeminen ilta-aikaan

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.1.26 21:49:39

Saa tehdä hiljaisuuteen asti. Ymmärrän, että ärsyttää! Mulla oli naapuri, joka hioi lattioitaan lähes KOLME kuukautta jollain käsihionnalla tms joka ikinen aamu! Kerran kysyi, että ei kai häiritse ja ihan nätisti sanoin, että itseasiassa teen vuorotöitä ja en oikein saa nukuttua. Ystävällisesti siirsi hiomisen klo 9-12 väliin, kun ennen aloitti aiemmin. Oli silti todella ärsyttävää, mutta minkäs teet. Pakko nuo on joskus hoitaa. Mä olen remontoinut asuntoani öisin töiden jälkeen itsekin, mutta silloin tein vaan maalausta tms, josta ei lähde ääntä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.