Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Töissä ylennyksen sijaan "alennus"

Lähettäjä: Katkera 
Päivämäärä:   27.1.26 20:45:37

Miltä tämä teistä kuulostaa :
Samassa työpaikassa ollut nyt 8 vuotta. Tulin firmaan myyntisihteeriksi, joka ei vastaa koulutustani (maisteri) ja vähitellen minulle kertyikin vastuullisempia tehtäviä. Noin kolmen vuoden ajan hoisin yksin firman yhden varaston myynnin lisäksi koko toimitusketjun: tomitukset, kuljetukset, etsin / vertailin / avasin uuden varaston, neuvottelin sopimukset ym. Koko ajan myyntisihteerin tittelillä, palkan pysyessä samana.
Viime vuonna firmassa muutenkin muutoksia, ja silloin ilmoitin, että toimenkuvani ja palkkani joko tarkistettava, taikka muussa tapauksessa haluaisin palata vanhoihin tehtäviini. Tilanteesta kuulemma neuvoteltiin, pyydettin tekemään vielä kuukausi. Sitten vielä toinen. Siinä vaiheessa sain tietää, että jo 4kk aiemmin oli tehtäväni päätetty antaa toiselle osastolle, joka ei vain vielä ollut valmis niitä tekemään. Sovittiin, että hoidan hommat vielä kaksi viikkoa, jonka tein. Vieläkin olisi haluttu minun jatkavan, ilmoitin että ok, jos saison siltä ajalta bonuksen. Ei käynyt, joten lopetin "varastomanagerin" työt ja palasin myyntisihteeriksi. Poruhan siitä tuli, minua syyllistettiin kiristämisestä ym.
Toisen osaston kollega ei hommista selvinnyt, joten logistiikka-pomo ryhtyi niitä hoitamaan, yhtä huonolla menestyksellä. Vuodessa erilaiset virheet tulleet maksamaan varmaan parin vuoden bruttopalkkani..
Nyt varastomanageriksi palkattiin uusi henkilö, jota osaamaton pomo nyt sitten kouluttaa. Palkka tietysti isompi, kuin mitä itse koskaan pyysin.
Joo, olen katkera. Työajat kumminkin kivat, työ tosi helppoa ja stressitöntä. Eli kai se tästä... Vai pitäisikö kumminkin etsiä mielenkiintoisempaa työtä?

Re: Töissä ylennyksen sijaan "alennus"

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.1.26 20:47:40

Jos tykkäät nykyisestä, niin jää ihmeessä kynnysmatoksi.

Lähettäjä: 134 
Päivämäärä:   27.1.26 21:05:03

Jes kerran olet niin loistava tekemään, kun itseäsi kuvailit, niin varmaan löydät maisterintutkinnolla työtä muualtakin. Kannattaa varmaan etsiä uusi duuni mahdollisimman pikaisesti. Myyntisihteeri cv:ssä vuosikymmeniä ei välttämättä näytä kovin hyvältä.

Lähettäjä: TFG 
Päivämäärä:   27.1.26 22:05:53

Hyvin tehty! Naisten kyykyttäminen ja väheksyminen työelämässä pitää loppua. Just tyypillistä että palkattiin varastoMANAGERI, tietenkin mies, korkeammalla palkalla. Tää on just tätä.

N.b. Nimim. 134 olet mielestäni ikävän sarkastinen, ja arvaan että olet nainen. Mutta niinhän se menee, nainen on naiselle susi eikä missään tapauksessa sovi kannustaa muita naisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.