|
Lähettäjä: Paali
Päivämäärä: 27.1.26 09:56:46
Miehellä on rahat vähissä. Ehdotin yhtä tapahtumaa, voisin maksaa liput tai otetaan bonustililtä (no, käyn itse 95 % kaupassa että toki lähinnä mun rahoja nekin mutta mulle ei väliä). Ei käynyt. No joo,ihan kiva periaate, että jos ei ole rahaa, niin ei tehdä turhuuksia. Muutenkaan ei kuulemma yleisesti kiinnosta tehdä mitään tällä hetkellä. Eli koska miehellä ei ole rahaa, minäkään en voi tehdä mitään, vaikka voisin maksaa molempien osallistumisen? Tai sitten voin mennä yksin, no ei kiinnosta, kun mulle tässä olisi ollut juttu se yhdessä tekeminen. Ja kuvittelin, että asia olisi ollut sellainen, että olis kiinnostanut miestä, ei siis mikään mun heppajuttu tms. Omia juttujani teen toki yksinkin, esim.joku hevostapahtuma niin en edes kysy miestä mukaan, kun tiedän ettei kiinnosta. Eli yhdessä tekeminen on sitten kotona sohvalla makaamista.
En tiedä, jos tilanne olisi toisin päin miten sitä sitten suhtautuisi. Silloin, kun itsellä ollut rahat vähissä ei ole ollut oikeastaan tarjollakaan mitään menoa mihinkään eikä miestä tms. Mutta tympeää tämäkin, että nyt sitten hilloan omia rahojani ns.turhaan, kun en "voi" käyttää niitä vaikka haluaisin. Ja edelleen, VOIN mennä yksin mutta kaikkiin juttuihin en, kun pointti olisi tehdä miehen kanssa juttuja. Kaveritkaan ei ole sama asia.
|