Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Adhd dg myöhäisellä iällä

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.1.26 09:50:54

Onko täällä muita vasta aikuisena adhd diagnoosin saaneita? Itse olen vasta lähes 5kymppisenä saanut diagnoosin ja nyt jotenkin vähän hukassa ajatusteni kanssa. Mietin paljon mennyttä elämääni ja surettaa miten paljon kaikki vaikeudet ovat todennäköisesti johtuneet tästä diagnosoimattomasta taudista ja kuinka elämä olisi voinut mennä täysin eri tavalla jos joku olisi minun oireiluuni jo lapsena kiinnittänyt huomiota.

Re: Adhd dg myöhäisellä iällä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.26 10:30:42

Olen itse 35v ja yritän nyt hakeutua tutkimuksiin. Ymmärrän surusi, diagnoosi selittäisi paljon asioita myös minun tapauksessa ja toivon että voisin saada lääkityksestä avun nykytilanteeseen. Moni nainen jää diagnosoimatta koska emme aina ole hyperaktiivisia ulospäin toisin kuin miehet. Tsemppiä.

Lähettäjä: 35v 
Päivämäärä:   27.1.26 10:34:18

Minä sain ADHD-diagnoosin viime vuonna ja nyt käyn vielä autismitutkimuksissa.

Tunnistan tuon ajattelutavan ja itse pyrin parhaani mukaan viemään aina ajatukset muualle. Yritän ottaa tämän uutena mahdollisuutena ja sen sijaan että miettisin menneitä, pyrin pohtimaan miten voisin nyt tavoitella haaveitani kun minulla siihen on vihdoin mahdollisuus. Suosittelen sinulle samaa! Et ole vielä läheskään liian vanha siihen.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.1.26 10:38:56

Minun mieheni sai diagnoosin ja lääkityksen viisikymppisenä. Samoja asioita toki miettii, mutta kenenkään meistä on turha jäädä vellomaan ajatuksiin, että mitä jos elämä olisi mennyt toisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.