|
Lähettäjä: .....
Päivämäärä: 26.1.26 20:14:35
I feel you!!! Mä puhun tästä aktiivisesti mun läheisille ja töissä ja kukaan muu ei tunnu olevan huolissaan. Kehotan ihmisiä sanomaan että heihei nyt taas katsot luuria. Yksi keino mikä välillä onnistuu: makaat tai istut silmät kiinni. Mieleesi tulee ajatus katsoa puhelinta. Tunnista ajatus. Ja vastusta sitä. Annat ajatuksen virrata ja aina kun tulee ajatus katsoa puhelinta, tunnista se ja vastusta.
Itse en ole igssä ja youtubea käytän selaimella jonka etusivulla ei ole mitään muuta kuin hakukenttä, koska historia on otettunpois käytöstä enkä ole kirjautunut sinne. Se auttoi siihen, että minun pitää hakea jos haluan katsoa jotain, mutta yhtäkkiä en muistakaan enää ketään tubettajia. Älä seuraa mitään tilejä tms. Ettei niistä tule ilmoituksia.
Jos selaan puhelinta, katson kelloa ja otan jonkun tavoiteajan, milloin pitää lopettaa. Esi. 20.30 laitan puhelimen pois, ja seuraan selatessa kelloa yläkulmasta.
Kotonaollessa pidän viesti ja puhelu äänet päällä, ja pistän puhelimen pois silmistä piiloon esim jonkin paperin alle.
|