Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten lopettaa yhteydenpito mieheen, joka

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.1.26 13:36:56

vaikuttaa olen kiinnostunut minusta? Hänessä on kuitenkin alkanut tulemaan erikoisia piirteitä esille, koska ei saa vastakaikua. Tuo aiemmin mukava kaveri on alkanut ahdistamaan minua, tulee jo uniinkin, joten haluan laittaa välit kokonaan poikki.

Vähän taustaa: On siis entinen työkaveri, minua paljon vanhempi. Olen tarkoituksella alkanut vastaamaan viesteihin viiveellä ja lyhyesti. Ja tästäkös hän hermostuu. Jos en vastaa hänelle esim whatsapissa, laittaa viestejä muiden kanavien kautta somessa. Välillä pommittaa monta viestiä. Olen selittänyt hänelle, että en ehdi olemaan jatkuvasti puhelimella, mutta ei ymmärrä. Havaittavissa myös passiivis-aggressiivista käytöstä.. Tuo on oikeasti alkanut pelottamaan. Kaivoi aiemmin osoitteenikin jostain. Mitä jos hän tulee tänne, kun lopetan yhteydenpidon?

Re: Miten lopettaa yhteydenpito mieheen, joka

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   26.1.26 13:44:06

Onpa kurja ja pelottava tilanne! Ei auta muu kuin kommunikoida halunsa ja rajansa selvästi ja valitettavasti vilkuilla olan yli muutaman kuukauden. Pelottavaa, tiedän! Mutta älä lähde mihinkään ilman puhelinta ja opettele käyttämään hätätoimintoja nopeasti.

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   26.1.26 13:45:58

Itse selvisin vastaavasta onneksi "pelkillä" haukuilla. Sekin on siis mahdollista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.1.26 13:51:53

"Käytöksesi on asiatonta enkä halua olla enää tekemisissä. Älä ota minuun enää yhteyttä." Ja sitten estot joka paikassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.1.26 13:56:55

Ihmettelin jopa aiemmin, että miten noin hyvännäköinen ja mukava mies voi olla sinkku. Enpä ihmettele enää, taisi todellinen luonne paljastua. Itse en siis missään vaiheessa halunnut kaveruutta enempää. Mies kai tulkinnut väärin..

Hyvä olla jälkiviisas. No mutta taas opin jotain lisää ja täytyy olla yhä varovaisempi kenen kanssa kaveeraa

Lähettäjä: Meep 
Päivämäärä:   26.1.26 14:03:33

Lähettäjä.

Päivämäärä26.1.26 13:51:53

"Käytöksesi on asiatonta enkä halua olla enää tekemisissä. Älä ota minuun enää yhteyttä." Ja sitten estot joka paikassa.

Tä-mä. Valitettavasti osa ihmisistä paljastuu omituisiksi, vaikka olisivat ensin vaikuttaneet ihan normaaleilta.

Päivämäärä:   26.1.26 14:38:47

L/over?

Lähettäjä: siis mitä 
Päivämäärä:   26.1.26 15:40:34

Oletko ikinä sanonut tälle ettet ole häntä vailla? Nyt vaikuttaa siltä että et ole saanut sanotuksi suoraan asiaasi ja yrität toimia niin että ikäänkuin toinen tajuaisi itse.

EN väitä, että tyyppi on toiminut asiallisesti ( esim osoitteen selvitys), mutta tuollainen viiveellä vastailu on myös ihan yhtä typerää.

Sanot niin kuin asia on niin että menee perille, ja jos häiriköinti jatkuu vielä, niin sanot uudestaan ja sitten uhkaat poliisilla jos alkaa olla vainoamista.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   26.1.26 15:43:33

Itse en siis missään vaiheessa halunnut kaveruutta enempää.

Et sinäkään sitten ole paljon mitään oppinut, miehet ei IKINÄ ajattele että nainen olisi KAVERI. Noh, petikaveri, joo...

Mutta alat kertoa tyypille kuinka olet tavannut vaikka tinderissä elämäsi miehen ja että ehkä teidän nyt pitää lopetella tämä viestittely kun sinulla on muuta mietittävää.

Päivämäärä:   26.1.26 15:49:03

Selkeästi ja kirjallisesti.
Jatkossa jos yhteydenottoja vielä tulee, säästä kaikki viestit todisteeksi mutta älä vastaa niihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.