Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuntoutustuella 4000 e kk

Lähettäjä: Ohhoh 
Päivämäärä:   25.1.26 01:45:00

Tuli vastaan tuollainen, missä joku kertoi, paljon maksetaan, kun kuntoutustuella. Siinä oli myös asumistuki ja lapsilisät ja elatusmaksut. Olen itsekin ollut kuntoutustiella ja se tuki oli määräaikainen. Oli myös hirveä pakko palata töihin, koska se tuki ei todellakaan ollut tuhansia ja asunnosta muuttoakin mietin koska en kyllä muistaaksenk mitään asumistukea saanut.
Tulee vain mieleen että enkö hakenut oikeita tukia kun muille maksetaan palkan verran tuolta vaan? Se tuki oli alle 1000 e muistaakseni ja sillä ei todellakaan olisi maksettu mitään loistokasta asumista. Mutta ilmeisesti muille olisi maksettu. Oispa tajunnut vaatia sen hirveän stressin sijasta.

Re: Kuntoutustuella 4000 e kk

Lähettäjä: SE 
Päivämäärä:   25.1.26 02:05:53

Eihän se kuntoutustuki sitten ole 4000 euroa jos siinä on suurempi osa muuta. Sitä paitsi sen tuen määrä on entisestä palkasta kiinni.
Älä nyt tukehdu kateuteesi.

Päivämäärä:   25.1.26 02:11:46

No entä se asumistuki? Itse en sellaista saanut. Miksi en? Koko tuen määrä jäi alle 1000 e eikä sillä olisi juhlittu kannustus oli palata töihin, mutta tuossa 4000 e kk ei taida olla...

Päivämäärä:   25.1.26 02:12:36

Ja asuin silloin yksin vuokralla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.1.26 02:37:41

Kuntoutustuki on eläkekertymä eli riippuu palkasta ja takana olevista työvuosista.

Itse saan 1200 EUR kuntoutustukea.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.1.26 02:54:12

Toinen tärkeä pointtu: Kuinka monta lasta tuon esimerkin ihmisellä on?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.