Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minkälainen riita on ennakoinut eroa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.26 19:02:47

Onko teillä ollut ennen eroa niin, että olette "riidelleet viimeisen kerran" tarkoitan, että joku kerta riita on ollut sellainen, että tiedät ainakin jollain tasolla, että ero on edessä vaikka välttämättä suhde ei kaadu suoraan siihen riitaan. Minkälaisia ajatuksia silloin on pyörinyt mielessä?
Törmäsin jossain vertailuun, että nainen ei "riitele vastaan" kun miettii lähtöä, mutta kun jaksaa riidellä jaksaa vielä tehdä suhteen eteen muutosta.

Re: Minkälainen riita on ennakoinut eroa

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.1.26 19:08:28

Riidellessä nainen käski poistua hänen ja lasten elämästä, poistuin hänen elämästään, yhteydet pidin lapsiin. Muutaman viikon päästä tuli sovintoa hieromaan, heitin pihalle ja käskin pysyä pois.

Päivämäärä:   24.1.26 19:39:04

Muistutin miestä ettei hän ole neljään vuoteen löytänyt aikaa lähteä kanssani elokuviin vaikka niin lupasi. Hän vastasi " ei mun tartte enää yrittää kun sain sut jo". Tää oli sellainen viimeinen naula arkkuun, että luovutin henkisesti ja muutin pois parin kuukauden päästä.

Päivämäärä:   24.1.26 20:54:54

Kerroin miehelle viestillä (emme asuneet yhdessä), että minua harmitti yksi minulle tärkeä asia, joka liittyi miehen toimintaan tai pikemminkin miehen tapaan vältellä vastuun ottamista. Asiasta oli puhuttu, tai oikeastaan minä olin yrittänyt puhua, vuosia ja mitään muutosta ei koskaan tapahtunut. Mies vastasi vittuillen, että hyvä ettei enää. Ei yhtään mitään muuta. Katsoin viestiä pitkään ja tunsin, kuinka viimeisetkin rakkauden rippeet haihtuivat ilmaan. Jätin miehen muutaman viikon päästä.

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   24.1.26 21:01:36

Nyt ei kerrota eroista vaan viimeisestä riidasta josta tiesi että suhde loppuu.
Eroja on puitu jo, riita kokemuksia oisi kiva lukea.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.