Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Erilainen kesä suunnitelmissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.1.26 14:05:41

Tulevan kesän suunnitelmat ovat vielä varsin avoinna ja ajattelin tulla tänne keskustelemaan eri vaihtoehdoista. Olen kaupallisen alan opiskelija, jolla ei ole sinänsä kotia, perhettä, lemmikkejä tms, jotka sitoisivat mihinkään paikkaan. Ensisijaisesti ajatus on ehkä hakea töitä kotipaikkakunnalta tai ainakin lähialueelta, mutta vaihtoehdot alueella ovat varsin heikot. Toinen vaihtoehto lähteä vähän kauemmas missä olisi ehkä paremmat työllistymismahdollisuudet, vaihto myös lähteä ulkomaille töihin tai aupairiksi, tehdä jotain "hanttihommia" omalla paikkakunnalla vain osa-aikaisena, jolloin aikaa jäisi kaikelle muulle kivalle.

Mitä itse tekisitte? Taloustilanne ei ole liian hyvä, mutta kesän pärjäisi ihan hyvin myös tekemättä töitä jos voin asua vanhempien luona. Keksin kyllä kesäksi muutakin tekemistä kuin työn teon, mutta raha auttaa kummasti...

Re: Erilainen kesä suunnitelmissa

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   24.1.26 14:40:46

Lähtisin jonnekin, mutta olenkin semmoinen ihminen että tykkään lähteä kauas.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.26 15:09:02

Minä taas mietin, että olisi kiva lähteä muutamaksi viikoksi vapaaehtoistöihin jonnekin ulkomaille. Jostain syystä tällä hetkellä erityisesti Brittein saaret kiinnostaa. Mieluiten tekisin jotain kulttuuriympäristön tai luontokohteen kunnossapitoon liittyvää. Eläinten parissa työskentelykin voisi olla ok, mutta perus tallihommat ei kiinnosta, sitä olen tehnyt aikanani työkseni ihan riittävästi.

Onko jollain kokemusta tai suosituksia?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.1.26 15:32:47

.//

Minulla tuo ollut myös mielessä. Voisi olla ihan kiva kokemus matkailun ohessa. Koko kesää en tekisi, mutta viikon pari voisin ihan hyvin käyttää tuollaiseen toimintaan... Mielenkiinnolla kuulisin, jos jollain olisi kokemusta.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.1.26 15:36:59

Haet kesätyötä alalta jota opiskelet jotta saat kokemusta alasta ja jalkaa oven rakoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.