Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaista on huono asiakaspalvelu

Lähettäjä: Au 
Päivämäärä:   23.1.26 21:46:07

Millaista palvelua ette haluaisi? Jos teillä.on esimerkiksi jokin kysymys jonnekin ja saisitte vastauksena että selvitä itse tai kysy sieltä.täältä.tuolta tai saisitte vain linkkinivaskan vastauksena, pidättekö sellaista sellaisena vastauksena mitä odotatte?

Re: Millaista on huono asiakaspalvelu

Lähettäjä: Meep 
Päivämäärä:   23.1.26 21:52:03

"Selvitä itse" olisi huonoa asiakaspalvelua. Linkkinivaska tai asiasta tietävien tahojen yhteystiedot taas voisivat hyvinkin olla hyvää asiakaspalvelua. Voihan olla, etten olisi itse löytänyt kaikkia tietoja googlaamalla. Tai minulla ei olisi verkostoja, joiden kautta saisin oikein tahojen yhteystiedot.

Re: Millaista on huono asiakaspalvelu

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   23.1.26 22:28:23

Riippuu siitä missä asioit, ts. kuuluuko asiointipaikan toimenkuvaan hoitaa asia vai ohjata oikealle taholle. Asiakas ei voi yksipuolisesti päättää, että tämän tahon täytyy hoitaa asia puolestani.

Esim. kirjastoon tulee nettiä käyttämään ihmisiä, jotka haluaisivat, että henkilökunta hoitaisi hänen pankkiasiansa, varaisi hänelle matkan tai täyttäisi Kelan lomakkeen. Henkilökunta opastaa koneen käytössä, mutta ei koske asiakkaan henkilökohtaisiin tietoihin, verkkopankkiin tms. vastuukysymysten takia. Voi olla, että asiakas ei ymmättä syytä ja kokee siis saaneensa huonoa palvelua, kun hänen asiaansa ei hoidettu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.