Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huonoa palveluako?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   23.1.26 20:53:24

Asioin puhelimitse erään etäällä olevan eläinkaupan työntekijän kanssa.. Minulla on vuosikymmenten kokemus erään eläinrodun eri lajien pitämisestä, otan toki mahdollisista asiantuntijoiden mielipiteistä edelleen oppia näiden eläinten pitämiseen. Olen pitänyt vaativampiakin lajeja kotonani hyvällä menestyksellä.

Noh, tietämättä millaiset olosuhteet, tilat tai kuinka osaava olen, eläinkaupan työntekijä ohjasi minut kyselemään helpompaa lajia toisesta eläinkaupasta ja keskittyi puhelimessa vain siihen miten se on liian vaativa laji minulle ja kuinka vaikeaa sitä on pitää. Tästä puhelusta jäi kyllä kieltämättä outo olo.

Onneksi liikkeen omistaja on toista maata.

Re: Huonoa palveluako?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.26 21:08:02

Kurjaa mutta onneksi ei toisin päin, että liian vaativaa kaupattaisiin aloittelijalle. Myyjä ei osannut kuunnella sinua ja pelasi varman päälle. Ehkä 99℅ kyselijöistä ei ole kokenutta porukkaa.

Päivämäärä:   23.1.26 21:10:23

Se voi olla että suurin osa kyselijöistä on kokematonta, mutta jäi silti olo, ettei minua kuunneltu ollenkaan. Olen kuitenkin vuosien varrella asioinut juuri kyseisen liikkeen kanssa useita kertoja, ja ostanut sieltä näitä vaativampiakin lajeja... Tämä oli varmaan uusi työntekijä yrityksessä...

Päivämäärä:   23.1.26 21:11:19

Taidan asioida jatkossa vain itse yrittäjän kanssa, joka minut kyllä muistaa...

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   23.1.26 21:12:20

Eläinkaupassa voi olla työntekijänä ihan melkein ummikko, ei heillä alkuun VOI olla tietoa kaikista eläinlajeista. Ehkä omistaja on sanonut tälle myyjälle, että alkuun aina EI ko. lajista kyselleille, hän hoitaa eteenpäin.

Mielestäni hyvinkin asiallista, kuka tahansa voi sanoa vieraalle olevansa ammattilainen missä vain. Ja kaupan omistaja on ehkä tohon vetänyt rajan, ettei saa mitään myydä ilman hänen hyväksyntäänsä.
Sanoisin, että oikein hyvää asiakaspalvelua!

Päivämäärä:   23.1.26 21:17:47

Hyvän palvelun paikassa olisi työntekijän pitänyt ohjata minut keskustelemaan lajin hankkimisesta liikkeen omistajan kanssa, mikäli itsellä ei taidot riitä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.