Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yli 10 vuotta sinkkuna, voinko enää...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.26 13:03:15

...oppia sietämään toista ihmistä elämässäni? Onko kenelläkään kokemuksia?

Re: Yli 10 vuotta sinkkuna, voinko enää...

Lähettäjä: ah 
Päivämäärä:   23.1.26 13:07:57

Tätä ihan samaa olen pohtinut!

Olen muutenkin elänyt viime vuodet tavallista enemmän yksinäisyydessä monien kaverisuhteiden kuihduttua ja tuntuu, että olen mennyt sellaiseen tietynlaiseen omaan kuplaan ja mulla on monissa asioissa aika oma tapani toimia. Ja vaikka aina välillä kaipaisi esim. toimen ihmisen seuraa, jaettuja kokemuksia, apua ja tukea, niin silti usein huomaan, että yksin on vaan ns. helpointa kun ei tarvitse säätää aikataulujen kanssa tms.

Epäilen, olenko valmis enää esim. isommissa asioissa tekemään kompromisseja, kun olen niin tottunut toimimaan oman makuni mukaan monessa asiassa.

Päivämäärä:   23.1.26 13:13:21

Parisuhde voi olla myös omissa kodeissaan asuvien suhde. Ei aina tarvitse olla yhdessä, voi tavata silloin kun molemmille sopii, esim. viikonloppu yhdessä.
Sovitte yhdessä mihin olette valmiita ettei toinen odota liikoja ja ole laittamassa asuntoaan vuokralle ja ilmesty matkalaukkunsa kanssa ovesi taakse viikon tapailun jälkeen.

Päivämäärä:   23.1.26 13:24:37

Haluatko edes toista ihmistä elämääsi? Tarvitsetko kumppania mihinkään?

Lähde siitä, mitä sinä haluat ja tarvitset ja rakenna elämä sen pohjalta eikä toisin päin.

Parisuhde ei ole määrämuotoinen patenttiratkaisu kaikille.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.1.26 13:51:46

Mä oon myös ihan viime aikoina ruvennut miettimään samaa. Kun vanhenen, en ole enää niin joustava ja ei kiinnosta sopeutua samalla tavalla :D mutta olisko se sit kuitenkin eri asia, jos rakastuu ja haluaa olla jonkun kanssa. En ole koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, tapaillut kyllä monia miehiä ja pari pidempää suhdetta, mutta ilman yhdessä asumisia.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   23.1.26 14:30:01

Täällä aikalailla samanlaiset pohdinnat mielessä.
Lapsen kanssa kaksin olen elänyt jo reilusti yli 10 vuotta, ja nyt on tämä lapsi jo täysi-ikäinen ja lentää piakkoin pesästä.
Pakostikin tulee mietittyä, että mitäs sit?? =D Parisuhteessa en ole ollut reiluun kymmeneen vuoteen, enkä tiedä osaisinko enää. Tavallaan olisi mukavaa, ettei tarttisi aina olla yksin, vuosia (kymmeniä) tässä on oletusarvoisesti elämää vielä edessä.

Päivämäärä:   23.1.26 14:36:50

Tyylejä on monia. Omalla äidilläni on samassa kaupungissa asuva miesystävä ollut kymmenisen vuotta, kummallakaan ei ole kiinnostusta muuttaa yhteen. Kaverini taas päätti muuttaa kämppiksen kanssa omakotitaloon ja hankkia seksiseuransa muualta :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.