Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näin unta, että naapuri kuoli

Lähettäjä: enneuni 
Päivämäärä:   23.1.26 06:05:10

Näin unta, että (ikäväkäytöksinen) naapurini kuoli. Unessa ei selvinnyt kuolinsyy tai muutakaan spesifiä, vain tieto elämän päättymisestä.

Eipä siinä mitään, unet ovat unia. Mutta olen nähnyt enneunia aiemminkin, juuri siitä, että joku kuolee, ja niin on käynyt. Myös näin kaverini avioeron unessa vähän ennen kuin kuulin, että niin oli käynyt oikeasti.

Pitäisikö naapurille kertoa, että näin tuommoisen unen?

Re: Näin unta, että naapuri kuoli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.26 06:06:20

Miksi ihmeessä kertoisit?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   23.1.26 06:50:56

No et todellakaan kerro. Ainoastaan, jos näit unta, että naapuri kuoli, kun lentokone putosi 23.1.
klo 18, ja tiedät, että naapuri on menossa sille lennolle, niin sitten voit kertoa. Jos et tiedä tarkemmin, et tosiaankaan osaa ennustaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.1.26 09:24:58

Siis senkö takia kertoisit, että naapuri on ikäväkäytöksinen? Että tällaista näin ja uneni ovat ennenkin toteutuneet, hahhahhaa.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.1.26 09:35:18

Unessa olin kaverin hautajaisissa, näin kuolinpäivämäärän ohjelmalehdessä siinä unessa, se oli 2030-luvulla. En ole uskaltanut kertoa hänelle.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   23.1.26 09:46:50

Älä kerro.

Mulla on joskus näitä etiäisiä. Kyllä ne toteutuu, voi toteutua kyllä hieman erilaisena kuin unessa.
Mielenkiintoista!

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   23.1.26 09:55:42

Yleensä oikeasti enneunia näkevät ihmiset eivät näe esim konkreettista kuolemaa siinä unessa vaan muodostuu joku metaforamainen asia mitä tarkoittaa kuolemista. Kuolemasta unen näkeminen siis todennäköisesto tarkoittaa jotain muuta kuin konkreettista hengen menetystä, pääset esim itse naapurista eroon unessa nähtynä ajankohtana.

Ja kuka urpo edes harkitsee omista höpöunistaan kertomista ihmiselle kenestä ei edes pidä tai ole tekemisissä ?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.