Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissan lähtö lähenee, miten kertoa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.1.26 16:47:51

Tytär on ulkomailla ja huomenna hänellä on työhaastattelu. Kissalla on parantumaton, parhaamme mukaan hoidettu munuaisvika ja varasin eutanasia-ajan maanantaille. Olenko hirveä jos en kerro kissan kunnon heikkenemisestä kun vasta huomenna illalla? Tytär ei pääse hyvästelemään kissaa kuitenkaan, jouluna hän kävi ja tietää missä mennään.

Re: Kissan lähtö lähenee, miten kertoa

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.1.26 16:51:23

En ymmärrä, miksi pitäisi kertoa, kun aikakin on vasta maanantaille. Kerrot sitten huomenna. Olen pahoillani että joudut nyt tekemään kissallesi sen viimeisen palveluksen :'(

Lähettäjä: katti 
Päivämäärä:   22.1.26 16:52:28

Kerrot vasta huomenna.

Mulla on munuaisvaivainen kissa ja lähtö voi tulla hyvinkin äkkiä, myös silloin kun en ole itse kotona. En haluaisi kuulla asiasta ennen kriittisen tärkeää asiaa. Romahtaisin täysin.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   22.1.26 16:59:17

Tietenkin kerrot vasta sen työhaastattelun jälkeen. Vaikka asia ei varmasti mikään shokki ole niin kyllä se voi mieltä vaivata ja siten vaikuttaa haastatteluun.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   22.1.26 17:43:54

Kerro työhaastattelun jälkeen, ehtii hyvin sitten illalla kun kuitenkin useita päiviä ennen Ell-aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.1.26 18:14:50

Eikö sen ehdi kertoa tiistainakin. Tai ma iltana. Tulossa on väistämätön ratkaisu joka kuitenkin tuo kissalle levon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.