Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele jumppa-/salitrikoita

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   22.1.26 13:31:52

Hermo palaa kun trikoot rullaavat treenatessa mahan kohdalta. Joo se on vähän pömppö ja voisi olla pienempi, mutta mm. siksi siellä salilla käynkin. Suosittele siis mielellään trikoita vajaa viisikymppiselle koon 38 ihmiselle, jolla on pieni kankku ja vähän mahaa. Pitäisi olla korkea vyötärö joka EI rullaa. Olen valmis luovuttamaan alekorilöydösten suhteen ja pistämään enemmän rahaa, jos vaan löytyy hyvät. Onko Bara ja Icaniwill hintansa arvoisia?

Re: Suosittele jumppa-/salitrikoita

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.1.26 13:48:03

Barat on tosi hyvät. Kestävät ja hyvin istuvat.
Ainoa miinus, että koot vaihtelevat mallien välillä: joistain malleista S on sopiva, joistain M.

Päivämäärä:   22.1.26 13:53:20

Et sattumalta osaa sanoa, onko tämä perusmalli https://urly.fi/41Rp isoa vai pientä kokoa?

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   22.1.26 14:02:58

H&M:ltä on omani ja on tosi hyvä vyötärö. Ja materiaali. Kaikipuolin olleet täydelliset.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.1.26 14:35:44

Ei ole juuri noita minulla. Ajattelin tilata, kun hyvä ale!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.1.26 14:41:31

Katso sellaiset, joissa on korkea vyötärö ja kiristysnarut. Kiristysnarut on ihan ehdottomat ainakin minulla, jos haluan, että housut ei rullaudu tai valu. Ja olen kokeillut todella monia eri malleja. Tällä hetkellä parhaat on ninepine trikoot.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   22.1.26 14:42:54

Kun on riittävästi mahaa, niin kaikki rullaa. Tähän tulokseen olen tullut kokeiltuani käytännössä kaikki markkinoilta löytyvät merkit. Nyt olen huomannut, että joillekin merkeille on tullut v-mallisia vyötärönauhoja, olen miettinyt että voisiko ne olla ratkaisu?

Päivämäärä:   22.1.26 14:48:41

Jotenkin ajattelisin, että jos jo minun kokoisella mahalla kaikki rullaa (housukoko 38 tai jopa 36), niin siinä tapauksessa ongelmasta kärsii melko iso osa ihmisiä. Onko missään silikonireunusta yläosassa, kuten joissain vatsaa litistävissä alushousuissa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.