|
Lähettäjä: Pettynyt
Päivämäärä: 22.1.26 06:41:03
Tai no, en tiedä hylkäämisestä, sentään vastailee vielä viesteihin mutta hyvin lyhyesti ja ei ole enää oma-aloitteinen. Eilen pistin viestiä kun ei ollut kuulunut uuden vuoden toivotusten jälkeen mitään, kerroin huolistani ja laittoi vaan että kylläpä se elämä nyt koettelee, eikä vastannut kun kysyin miten hänellä/heillä menee ja pyysin kertomaan jotain iloista heidän elämästään. Vaikka normaalisti kommentoi tosi pitkästi etenkin jos on jotain erityistä. Tässä tapauksessa kyse oli kuolemasta lähipiirissäni. Totutusta empaattisuudesta ei ollut tietoakaan.
Hän siis hiljattain löysi piiiiitkän etsinnän jälkeen "sen oikean" ja olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Mutta sen jälkeen meidän yhteys selvästi viileni. Vaikka normaalisti olimme useita kertoja viikossa yhteydessä. Toki uusi suhde vie suurimman energian ainakin alussa, ei siinä mitään mutta muutos on oikeasti dramaattinen. Itse olen ollut nyt 7 vuoden ajan suhteessa ja aina löytänyt aikaa hänelle, myös suhteeni alussa. On siis tunnettu hänenkin kanssaan pitkään. Kun ystävä nyt pariutui, olin innoissani että voin hänen kauttaan sitten fiilistellä uuden suhteen ihanuutta ja saadaan vähän vaihtelua puheenaiheisiinkin mutta hän ei tunnu olevan oikein halukas kertomaan mitään heidän juttujaan. Esim kun olivat ekaa kertaa tavanneet molempien vanhemmat, olisin odottanut vähän muuta kuin "meni ihan hyvin :)" Normaalisti olisi vastannut metrin mittaisesti ja selittänyt kaikki yksityiskohdat...
Tiedän että tässä on varmaan lähinnä kaksi vaihtoehtoa
A) joko olin hänelle pelkkä korvike paremman puutteessa (meillä oli vuosia sitten pientä peliä mutta juttu kuivui kokoon minun puoleltani, jäimme kuitenkin ystäviksi tai niin ainakin luulin)
tai B) nainen on pyytänyt että viilentäisi meidän välit.
Niin tai näin, ei tällä kirjoituksella mitään pointtia ollut, halusin vaan purkaa harmitustani. Onko kenellekään teistä käynyt vastaavaa?
|